×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
SPHINX wprowadza dodatkowe procedury bezpieczeństwa przed otwarciem lokali
fot. materiały prasowe

SPHINX wprowadza dodatkowe procedury bezpieczeństwa przed otwarciem lokali

Autor: www.horecatrends.pl/ informacja prasowa Data: 04 maja 2020 11:12

Restauracyjna spółka Sfinks Polska, zarządzająca m.in. sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Fabryka Pizzy, opracowała 10 nowych procedur bezpieczeństwa sanitarnego, które będą obowiązywać w lokalach po otwarciu gastronomii. Mają one na celu minimalizować ryzyko nawrotu koronawirusa i zwiększać bezpieczeństwo gości, a także pracowników restauracji.

- Zależy nam na tym, aby nasze restauracje były strefami wolnymi od koronawirusa oraz żeby były to miejsca bezpieczne dla naszych gości i pracowników. Stąd „Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa” – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

W ramach „Antywirusowej Dziesiątki Sfinksa” poza obowiązującymi dotychczas zasadami w zakresie czystości, higieny oraz bezpieczeństwa firma wdroży we wszystkich sieciach dodatkowe procedury:

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Stoliki będą dezynfekowane po każdym gościu oraz w dowolnym momencie na prośbę gości.
Kelnerzy i kucharze będą mieli obowiązek noszenia maseczek i rękawiczek.
Restauracje zapewnią gościom płyn dezynfekujący w toaletach oraz w widocznym miejscu na sali konsumpcyjnej.
Karty menu będą dezynfekowane po każdym użyciu.
Na prośbę gościa udostępniane będą jednorazowe sztućce.
Przyprawy będą serwowane w jednorazowych opakowaniach.
Naczynia i sztućce będą podwójnie wyparzane i dezynfekowane.
Pracownicy restauracji przystąpią do pracy po codziennym pomiarze temperatury.
Wszystkie klamki oraz włączniki w restauracji będą dezynfekowane kilka razy dziennie.
Liczba audytów bezpieczeństwa zostanie podwojona w całej sieci.

- „Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa” to efekt pracy zespołów wewnętrznych, dostawców oraz konsultacji z ekspertami zewnętrznymi. Już teraz kończymy przygotowania w zakresie zapewnienia środków dezynfekcyjnych i środków ochrony dla pracowników oraz przeprowadzenia cyklu szkoleń dla restauratorów i personelu ­– mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK.

„Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa” będzie rozszerzana o kolejne punkty, w tym o nowe zasady, które będą wprowadzane przez rząd, a które nie są jeszcze uwzględnione w nowych procedurach spółki.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz