Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska wprowadziła nową wkładkę do menu – „Boczek, ser, Unagi”, w której w jednej z głównych ról występuje japoński sos Unagi o charakterystycznym słodko-słonym smaku. Można go odnaleźć m.in. w nowej shoarmie samurajskiej czy steku z Angusa. Najnowsze propozycje są dostępne we wszystkich restauracjach sieci.
Oferta sezonowa „Boczek, ser i Unagi” to kompozycja kilku dań i napojów, wśród których goście restauracji Sphinx znajdą zarówno przystawki, sałaty, jak i dania główne. Sezonową kartę dań otwierają zupa krem z dyni z chipsem z boczku oraz „Grzanki bacy”, czyli chrupiące grzanki z boczkiem, serem góralskim i żurawiną. W karcie znajduje się też sałatka z podpiekanym boczkiem i serem pleśniowym, mieszanką sałat, pomidorami, ogórkiem oraz pieczywem czosnkowym. W wersji wege tej sałatki zamiast boczku występują chrupiące falafele autorskiej receptury.
Wśród zimowych propozycji nie mogło zabraknąć nowej shoarmy. Jest nią shoarma samurajska w glazurze słodko-słonego sosu Unagi z warzywami z patelni, serwowana z plackami ziemniaczanymi. Dla miłośników bardziej tradycyjnych smaków w sezonowej karcie jest też shoarma zbójnicka - opiekane mięso z duszonymi warzywami, pieczarkami, boczkiem i z ostrym sosem, a wszystko zapieczone serem. Do tego karbowane ziemniaczkami i wypiekana na miejscu bułka pita.
Słodko-słony morski smak japońskiego sosu goście restauracji odnajdą też w daniu „Żebro Unagi”, czyli żeberku wieprzowym w glazurze z tego sosu, posypanym sezamem oraz w towarzystwie kiszonych ogórków z harissą i ziemniaczanymi półksiężycami w ziołach. Wielbiciele steków mogą spróbować steka z amerykańskiego Angusa, wysmażonego na wybrany sposób, podawanego z fasolką szparagową, ziemniakami oraz boczkiem w glazurze z sosu Unagi. Do tego podawane są masło, sałatka na bazie sałat, pomidora, ogórka i rzodkiewki, a także sos.
Nowościami w karcie są też Bubble Pepsi Max i Bubble 7Up, czyli popularne bezalkoholowe napoje podawane z żelowymi kuleczkami oraz limonką.
Nowa oferta restauracji Sphinx ma rozgrzewać w sezonie zimowym oraz zachęcać nowymi i niebanalnymi zestawieniami. Stąd bogate w smak składniki, którymi podkręcamy aromat ulubionych dań naszych gości, jak shoarmy czy steka. Tym razem wśród nich jest sos Unagi, który wprowadza lekką słodko-morską nutę. Do tego różnego rodzaju sery i podpiekany boczek, co daje razem sycące, pełne smaku propozycje, do których spróbowania zachęcamy naszych gości – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.
***
Grupa Sfinks Polska zarządza 117 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 71 restauracji SPHINX (segment casual dining), 39 pubami Piwiarnia (segment gastro pubów), 5 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i 2 lokalami The Burgers. Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne tylko w dowozie takie jak The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.