Sphinx z nową ofertą na lato



horecatrends.pl/informacja prasowa - 28 czerwca 2021 14:35


Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wprowadziła nową ofertę na lato. W ramach sezonowego menu sieci pojawiły się dwa startery oraz siedem dań głównych, w tym shoarma z kurkami, burger z szarpaną wołowiną czy stek z podgrzybkami.

W karcie znalazły się też napoje komponujące się z daniami na lato, np. klasyczna zimna lemoniada.

Jako początek lunchu lub kolacji w Sphinx proponuje crostini (grzanki z pesto i lekko pikantną salsą z pomidorów oraz czerwonej cebuli) albo krem z zielonych warzyw (brokułów, cukinii, selera naciowego, szpinaku, ogórków i pora) podawany z łezką śmietany i płatkami migdałów.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dania główne to różnego rodzaju mięsa z dodatkami oraz dania bezmięsne. Wśród tych pierwszych są m.in. shoarma z kurkami, burger Tex Mex z szarpaną wołowiną, Doritos Hot Corn i sałatką coleslaw, a także kurczak BBQ, czyli filet z kurczaka w sosie BBQ, podawany  z grillowanymi warzywami  i frytkami.

Sphinx do sezonowego menu włączył też steka wołowego z antrykotu z podgrzybkami z patelni oraz opiekanymi ziemniakami. W karcie znalazły się również żeberka w glazurze na bazie sosu teryiaki, podawane z opiekanymi ziemniakami i sałatką. Dla osób wybierających dania bezmięsne Sphinx proponuje tagliatelle z grzybami, czyli makaron w sosie śmietanowym z kurkami, podgrzybkami, rozmarynem i serem grana padano. Inną propozycją jest łosoś na sałacie Sweet&Lemon, tj. grillowany filet w cytrusowym sosie sojowym Ponzu Kikkoman podawany na sałacie z  chrupiącymi warzywami, czarną soczewicą i dresingiem cytrynowym.

- Od niedawana znów możemy cieszyć się spotkaniami z rodziną i znajomymi w restauracjach, a takie spotkania wymagają znakomitego jedzenia. Dlatego  specjalnie na lato przygotowaliśmy menu sezonowe. Proponujemy zarówno nowości, jak i dania, które latem zawsze cieszyły się u nas dużą popularnością, choć tym razem są w nowej odsłonie – z nieco innymi składnikami, sosami, przyprawami czy dodatkami – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.

Oferta jest dostępna jest we wszystkich restauracjach Sphinx w Polsce. W lokalach przestrzegane są wytyczne GIS oraz własne procedury higieny sieci, czyli tzw. Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa, m.in. goście mogą zamawiać dania z cyfrowego menu.

 

Sfinks Polska zarządza 123 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 70 restauracji Sphinx (segment casual dining), 41 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 7 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining), 2 lokalami pod szyldami Meta Seta Galareta, restauracją WOOK (segment casual dining), lokalem Lepione & Pieczone (fast casual dining) i lokalem Levant. Spółka zarządza też 93 restauracjami wirtualnymi, których oferta dostępna jest są tylko w dowozie i obejmuje  marki takie jak The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken, Levant Hummus & Falafel czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.