Partnerzy portalu
Sphinx z nową ofertą na lato Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wprowadziła nową ofertę na lato. / fot. materiały prasowe

Sphinx z nową ofertą na lato

Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wprowadziła nową ofertę na lato. W ramach sezonowego menu sieci pojawiły się dwa startery oraz siedem dań głównych, w tym shoarma z kurkami, burger z szarpaną wołowiną czy stek z podgrzybkami.

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 28 czerwca 2021 14:35

W karcie znalazły się też napoje komponujące się z daniami na lato, np. klasyczna zimna lemoniada.

Jako początek lunchu lub kolacji w Sphinx proponuje crostini (grzanki z pesto i lekko pikantną salsą z pomidorów oraz czerwonej cebuli) albo krem z zielonych warzyw (brokułów, cukinii, selera naciowego, szpinaku, ogórków i pora) podawany z łezką śmietany i płatkami migdałów.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dania główne to różnego rodzaju mięsa z dodatkami oraz dania bezmięsne. Wśród tych pierwszych są m.in. shoarma z kurkami, burger Tex Mex z szarpaną wołowiną, Doritos Hot Corn i sałatką coleslaw, a także kurczak BBQ, czyli filet z kurczaka w sosie BBQ, podawany  z grillowanymi warzywami  i frytkami.

Sphinx do sezonowego menu włączył też steka wołowego z antrykotu z podgrzybkami z patelni oraz opiekanymi ziemniakami. W karcie znalazły się również żeberka w glazurze na bazie sosu teryiaki, podawane z opiekanymi ziemniakami i sałatką. Dla osób wybierających dania bezmięsne Sphinx proponuje tagliatelle z grzybami, czyli makaron w sosie śmietanowym z kurkami, podgrzybkami, rozmarynem i serem grana padano. Inną propozycją jest łosoś na sałacie Sweet&Lemon, tj. grillowany filet w cytrusowym sosie sojowym Ponzu Kikkoman podawany na sałacie z  chrupiącymi warzywami, czarną soczewicą i dresingiem cytrynowym.

- Od niedawana znów możemy cieszyć się spotkaniami z rodziną i znajomymi w restauracjach, a takie spotkania wymagają znakomitego jedzenia. Dlatego  specjalnie na lato przygotowaliśmy menu sezonowe. Proponujemy zarówno nowości, jak i dania, które latem zawsze cieszyły się u nas dużą popularnością, choć tym razem są w nowej odsłonie – z nieco innymi składnikami, sosami, przyprawami czy dodatkami – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.

Oferta jest dostępna jest we wszystkich restauracjach Sphinx w Polsce. W lokalach przestrzegane są wytyczne GIS oraz własne procedury higieny sieci, czyli tzw. Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa, m.in. goście mogą zamawiać dania z cyfrowego menu.

 

Sfinks Polska zarządza 123 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 70 restauracji Sphinx (segment casual dining), 41 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 7 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining), 2 lokalami pod szyldami Meta Seta Galareta, restauracją WOOK (segment casual dining), lokalem Lepione & Pieczone (fast casual dining) i lokalem Levant. Spółka zarządza też 93 restauracjami wirtualnymi, których oferta dostępna jest są tylko w dowozie i obejmuje  marki takie jak The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken, Levant Hummus & Falafel czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.