×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Subway chce zwiększyć swoją rozpoznawalność w Europie
Subway chce zwiększyć swoją rozpoznawalność w Europie; fot. shutterstock

Subway chce zwiększyć swoją rozpoznawalność w Europie

Autor: Wirtualnemedia Data: 29 listopada 2022 10:39

Subway rozpoczął współpracę z agencją reklamową Saatchi&Saatchi, należącą do Publicis Groupe. Chce poprzez aktywność reklamową zwiększyć swoją rozpoznawalność w Europie.

Subway chce być bardziej widoczny

Subway zlecił agencji Saatchi&Saatchi maksymalizację "wydajności twórczej", ponieważ chce budować obecność marki w regionie EMEA. Agencja została również poinstruowana, aby budować znaczenie marki i pożądanie wśród swoich gości.

Subway W wielkiej Brytanii i Irlandii wyznaczył agencję Above & Beyond jako swoją stałą agencję kreatywną w 2019 roku, ponieważ szukał „świeżego spojrzenia”, aby pomóc marce zwiększyć ruch i udział w rynku.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz