Decyzja o ewentualnej sprzedaży spółki nie ma bezpośredniego wpływu na rynek polski. Wręcz przeciwnie, oczekuje się, że przyniesie to więcej możliwości i przyspieszy pozytywną transformację marki - mówi serwisowi horecatrends.pl Martin Princ, Territory Director for CEE, Subway.
Subway poinformował, że rozważa sprzedaż swojej działalności ze względu na rosnące koszty i rosnącą konkurencję. Czy wpływa to na działalność Subway na polskim rynku?
Martin Princ, Territory Director for CEE, Subway: Subway jest firmą prywatną. W związku z tym nie możemy komentować struktury własności i decyzji biznesowych. Transformacja marki już się rozpoczęła i na tym koncetrujemy nasze działania. Poprzez transformację marki chcemy pomóc naszym franczyzobiorcom odnieść sukces jako przedsiębiorcy i poprawić ich rentowność. W związku z tym decyzja o ewentualnej sprzedaży spółki nie ma bezpośredniego wpływu na rynek polski. Wręcz przeciwnie, oczekuje się, że przyniesie to więcej możliwości i przyspieszy pozytywną transformację marki.
Jak rozwija się sieć Subway w Polsce? Jakie są plany rozwoju na naszym rynku?
Obecnie w Polsce działa ponad 175 restauracji Subway. Polska jako rynek znacznie się rozwinęła w ciągu ostatnich 20 lat. Pomogło to stworzyć więcej możliwości ekspansji marki.
Podczas gdy globalnie mówimy o możliwości przynajmniej podwojenia liczby restauracji Subway z odpowiednimi partnerami biznesowymi, w Polsce widzimy w przyszłości szansę na łatwe potrojenie liczby restauracji.
Nadal istnieje wiele obszarów kraju, w których Subway nie jest jeszcze obecny. W przeszłości nowe restauracje Subway były otwierane tylko z indywidualnymi franczyzobiorcami, obecnie jednak marka otwiera się na współpracę z korporacjami. To dość istotna i pozytywna zmiana otwierająca nowe możliwości.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.