Partnerzy portalu
Subway wprowadził nowe menu w Europie Środkowo-Wschodniej fot. materiały prasowe

Subway wprowadził nowe menu w Europie Środkowo-Wschodniej

Subway wdrożył gamę ponad 20 nowych i ulepszonych składników tworzących rozmaite pozycje w menu. Zmiany ogłoszone pod koniec sierpnia zbiegają się z rocznicą powstania marki.

Autor: horecatrends.pl Data: 05 września 2019 13:01

W lokalach pojawiła się jednocześnie nowa Stacja smaku, ulokowana na ostatnim odcinku lady, przy której składane są zamówienia. To właśnie tam klienci będą mogli wybrać spomiędzy rozmaitych dodatków, będących kropką nad i w stworzonych przez nich kompozycjach – zarówno sandwiczy, sałatek, jak i wrapów.

– Zawsze sięgamy do naszego dziedzictwa, kiedy pracujemy nad pogłębianiem doświadczeń naszych klientów. W Subway każdy może skomponować sandwicza tak, jak lubi najbardziej, a nowa Stacja smaku rozwinie tę możliwość – mówi Martin Princ, Country director w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

W nowej Strefie smaku, choć niewielkiej, klienci mogą wybierać spośród 12 sosów, próbując spośród nich m.in. nowego Słodkiego chili, sosu czosnkowego (wegańskiego) i winegretu lub popularnej Pełnoziarnistej musztardy miodowej lub Hickory BBQ z ulepszonymi recepturami. Sandwicz wypełniony nadzieniem bez dodatkowych kosztów można wzbogacić o sześć dodatków, do wyboru są m.in. nowa, chrupiąca i pikantna prażona cebulka, płatki chili lub dobrze znane papryczki Jalapeño.

 – Po raz pierwszy od dwóch dekad polskie restauracje otrzymały menu specjalnie opracowane dla regionu. Łatwiejsza nawigacja i wzbudzające apetyt wizualizacje były priorytetem dla jego projektantów – mówi Milan Obetko, Head of Marketing w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który znalazł się w centrum tworzenia nowego menu.

– To było nie lada wyzwanie, by odmienić to, z czym Subway był związany od lat. Bardzo ekscytujące wyzwanie – dodaje.

Menu obejmuje nowe sandwicze, trzy nowe, bogate w białko sałatki, zupełnie nową ofertę przekąsek i  rozbudowaną ofertę warzyw. Goście mogą przygotować swojego sandwicza na trzech nowych rodzajach pieczywa, w tym bezglutenowym, wypiekanym w odpowiedzi na potrzeby klientów będących na diecie wyłączającej gluten. 

To kluczowa zmiana menu marki w ciągu minionych dwóch dekad. W planach największej sieci restauracji na świecie są jednak kolejne, częstsze modyfikacje. – Chcemy zainteresować naszych klientów poszerzonymi możliwościami wyboru, które tym razem zostaną z nimi na dłużej. Odwiedzający powinni mieć szansę na złożenie takiego samego zamówienia podczas kolejnej wizyty, ale jednocześnie mieć na tyle szeroką ofertę, aby je urozmaicić. Naszym celem niezmiennie pozostaje zadowolenie gości, którzy odwiedzając nas ponownie, odkrywają naszą gamę nowości – podsumowuje Martin Princ.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.