×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Sushi Kushi i Ramen Shop podpisały nowe umowy franczyzowe
Sushi Kushi ma ponad 30 punktów franczyzowych; fot. mat. pras.

Sushi Kushi i Ramen Shop podpisały nowe umowy franczyzowe

Autor: oprac. AW Data: 22 marca 2022 11:13

Sushi Kushi wprowadziło na przełomie roku nowy koncept ramenowy, stanowiący poszerzenie oferty franczyzowej. Dla franczyzobiorców wdrożono także opcję połączenia obu konceptów.

Połączone franczyzy Sushi Kushi i Ramen Shop

W pierwszym trymestrze firma sprzedała trzy połączone oferty franczyzowe - konceptu sushi z projektem ramenowym.

- Otworzenie dwóch projektów w jednym lokalu to oczywiście większy wkład finansowy, ale jednocześnie sporo mniejszy, gdyby te dwa biznesy tworzone były oddzielnie. Model “combo” to około 30 proc. mniejsza inwestycja, dzięki łączeniu kuchni czy części personelu. Za to przychód w przypadku opcji combo może być naprawdę zachęcający. Spodziewamy się wzrostu sprzedaży w takich lokalach nawet o 130 procent – mówi Andrzej Pelc-Gonera, właściciel sieci.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Sushi Kushi to sieć franczyzowa sushi barów, oferująca dania kuchni japońskiej na miejscu oraz w dostawie. Pierwszy lokal powstał pod koniec 2012 roku, przy głównej ulicy Łodzi – Piotrkowskiej. Kolejne również otwierały się w Łodzi, ale wkrótce sieć wyszła poza jej granice. Dziś franczyza Sushi Kushi jest obecna w 12 polskich miastach i liczy ponad 30 punktów franczyzowych. Na przełomie roku powstał także nowy koncept sieci – Ramen Shop by Sushi Kushi.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz