Sushi Kushi wprowadziło na przełomie roku nowy koncept ramenowy, stanowiący poszerzenie oferty franczyzowej. Dla franczyzobiorców wdrożono także opcję połączenia obu konceptów.
W pierwszym trymestrze firma sprzedała trzy połączone oferty franczyzowe - konceptu sushi z projektem ramenowym.
- Otworzenie dwóch projektów w jednym lokalu to oczywiście większy wkład finansowy, ale jednocześnie sporo mniejszy, gdyby te dwa biznesy tworzone były oddzielnie. Model “combo” to około 30 proc. mniejsza inwestycja, dzięki łączeniu kuchni czy części personelu. Za to przychód w przypadku opcji combo może być naprawdę zachęcający. Spodziewamy się wzrostu sprzedaży w takich lokalach nawet o 130 procent – mówi Andrzej Pelc-Gonera, właściciel sieci.
Sushi Kushi to sieć franczyzowa sushi barów, oferująca dania kuchni japońskiej na miejscu oraz w dostawie. Pierwszy lokal powstał pod koniec 2012 roku, przy głównej ulicy Łodzi – Piotrkowskiej. Kolejne również otwierały się w Łodzi, ale wkrótce sieć wyszła poza jej granice. Dziś franczyza Sushi Kushi jest obecna w 12 polskich miastach i liczy ponad 30 punktów franczyzowych. Na przełomie roku powstał także nowy koncept sieci – Ramen Shop by Sushi Kushi.
Nie przegap najważniejszych wiadomości