Partnerzy portalu
Sweet Gallery otwiera nowe punkty w Polsce i za granicą Sweet Gallery, właściciel brandów Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab, otwiera nowe punkty w Polsce i za granicą. / fot. materiały prasowe

Sweet Gallery otwiera nowe punkty w Polsce i za granicą

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 31 sierpnia 2021 12:35

Sweet Gallery, właściciel brandów Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab, otwiera nowe punkty w Polsce i za granicą. Firma podpisuje nowe umowy franczyzowe na koncepty Lodolandia oraz Bafra Kebab.

Od początku 2021 roku powstało 140 nowych punktów Lodolandia, natomiast Bafra Kebab posiada już 70 punktów, a do końca roku ma ich być ponad 100.

– Ciągle podpisujemy nowe umowy i w tej chwili szykujemy kilkadziesiąt przyczep dla nowych franczyzobiorców – mówi Katarzyna Krzemińska – Malon, Manager ds. Marketingu i PR

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Kebab we franczyzie

Obecnie głównym kierunkiem rozwoju sieci Bafra Kebab są mniejsze miejscowości. Firma otwiera punkty w miastach już od 2 tys. mieszkańców, ale zdarzają się również mniejsze miejscowości. 

– Standardowy miesięczny dochód naszych punktów niezależnie od wielkości miasta to 10 – 15 tys. zł. Są jednak lokalizacje, które w ciągu jednego dnia generują 5 tys. zł obrotu, a miesięcznie kilkadziesiąt tysięcy złotych. Takimi rekordzistami są punkty zlokalizowane m.in. w najmniejszych naszych miejscowościach. To dobry rynek, dotychczas niedoceniany przez biznes – mówi Katarzyna Krzemińska – Malon.   

Ekspansja zagraniczna 

Aktualnie w Polsce wszystkich punktów, należących do firmy Sweet Gallery, czyli Lodolandia & Kołacz na Okrągło, Bafra Kebab i SiGelato jest ponad 700.

Sweet Gallery prowadzi również aktywny rozwój za granicą. Marki Ice and Roll (Lodolandia) i Cake and Roll (kołacz na Okrągło) funkcjonują w Czechach, w Austrii, w Wielkiej Brytanii, w Niemczech i w Rumunii. W ciągu niecałego roku w Rumunii powstało 17 punktów Ice and Roll z lodami świderkami, które na początku października przejdą rebranding w Cake and Roll z kołaczami i ciepłymi deserami. Natomiast w sumie razem we wszystkich wymienionych krajach funkcjonuje ponad 40 punktów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz