Partner portalu
Szef Gastromall: z uwagą śledzimy trendy, weganizm, fleksiwegetarianizm, filozofię zero waste Piotr Niemiec, właściciel Gastromall Group

Szef Gastromall: z uwagą śledzimy trendy, weganizm, fleksiwegetarianizm, filozofię zero waste

- Grupa Gastromall planuje również inwestycje. Na pewno nie zwolnimy tempa naszego rozwoju. W listopadzie otwarte zostaną lokale w galeriach: Nowa Stacja w Pruszkowie, Pomorskiej w Bydgoszczy; w grudniu w galeriach Hosso w Świebodzinie i Platan w Zabrzu – mówi Piotr Niemiec, właściciel Grupy Gastromall.

Autor: www.propertynews.pl Data: 08 listopada 2018 15:29

81 restauracji pod marką Olimp, pięć lokali brandu Deli Sandwich oraz cztery restauracje Like Thai z kuchnią azjatycką – to portfolio firmy Gastromall Group. W samym Krakowie firma prowadzi 25 restauracji Olimp, w tym 13 w centrach biurowych.

- Boom na Kraków nie mija, miasto jest liderem sektora usług dla biznesu – uważa Piotr Niemiec. - Nasze restauracje karmią codziennie kilkanaście tysięcy osób. Specjalnie dla pracowników biurowych wypracowaliśmy ofertę wzbogaconą o liczne dania wegetariańskie, wegańskie lub fit, regularnie organizowane dni tematyczne i livecookingi.

Jak zapewnia szef Grupy Gastromall, firma do każdej realizacji zawsze podchodzi indywidualnie. - Każdy segment sprzedaje gotowy produkt pod nazwą: „restauracja Olimp”, zaprojektowany na potrzeby swojej grupy docelowej – dodaje. - Jesteśmy elastyczni wobec oczekiwań najemców, dodam, że są to klienci bardzo wymagający – każda oferta szyta jest indywidualnie.

Większość restauracji to punkty franczyzowe. - Nasza działalność objęła już wszystkie większe miasta w Polsce i większość województw. Z sukcesem działamy w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu i w Trójmieście – wylicza Piotr Niemiec. W Krakowie działa centrala. - Stąd zarządzamy całą, rozległą siecią. Receptą na utrzymanie w ryzach tak dużej działalności jest dobry system zarządzania, kontroli i audytów - zapewnia szef firmy Gastromall.

Firma z sukcesem działa również w centrach handlowych. Przedsiębiorca zwraca uwagę na dynamikę, z jaką centra handlowe dopasowują ofertę do klienta i jak wiele z nich przeszło remonty i lifting a czasem rebranding. - Rozszerzona funkcja galerii handlowej - skłaniająca się w stronę dominującej oferty rozrywkowej i usługowej - zmusza i nas do ciągłych zmian: udoskonalania menu, unowocześniania wizerunku. Podjęliśmy się tego wyzwania i sukcesywnie odświeżamy nasze lokalizacje „galeryjne”. Przykładem może być Olimp w CH Bonarka – mówi Piotr Niemiec.

W planach – jak zapowiada – jest, m.in. udoskonalanie obecnie działających marek i prace nad nowymi konceptami. - Z uwagą śledzimy gorące trendy: weganizm, fleksiwegetarianizm, filozofię zero waste, autentyczność i naturalność w gastronomii, jak najmniejsze przetwarzanie produktów, nurt eco – w tym plany eliminacji plastiku i styropianu – mówi Piotr Niemiec.

Oprócz zmian w działających już restauracjach, Grupa Gastromall planuje również nowe inwestycje. - Na pewno nie zwolnimy tempa naszego rozwoju. W listopadzie otwarte zostaną lokale w galeriach: Nowa Stacja w Pruszkowie, Pomorskiej w Bydgoszczy; w grudniu w galeriach Hosso w Świebodzinie i Platan w Zabrzu – wylicza Niemiec. 

Więcej czytaj na propertynews.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.