McDonald’s jest na polskim rynku od 30 lat. Każdego dnia Maki w całym kraju odwiedza ok. 700-750 tys. osób. O tym, co jest najpopularniejszym produktem, który sprzedaje się w Polsce mówi Adam Pieńkowski, prezes McDonald's Polska.
W rozmowie z Business Insider Polska Adam Pieńkowski wskazuje, że status najlepiej sprzedającego się produktu w sieci McDonald’s w naszym kraju zmienia się, ale…
‘’Burger Drwala jest takim produktem, który może być symboliczny. Typowo polski, wywraca menu do góry nogami. Dzieje się tak przez kilka tygodni na jesieni i zimą’’ – mówi prezes McDonald’s Polska.
Wśród klasycznych produktów numerem jeden jest cheeseburger. Co ciekawe, w polskich restauracjach McDonald’s bardzo popularne są wrapy – sieć sprzedaje ich więcej niż burgerów Big Mac. To kolejna rzecz, która wyróżnia McDonald’s Polska na tle innych krajów.
Prezes Adam Pieńkowski wspomina w Business Insider, że w czasach wejścia McDonald’s do Polski cheeseburger kosztował 18 tys. starych zł, a Big Mac 25 tys. zł. Podkreśla, że obecnie Big Mac jest ‘’bardziej polski niż kiedykolwiek’’. Mięso, bułka i sos, sałata pochodzą od polskich dostawców.
Klasyczny Burger Drwala składa się z sera topionego w panierce, kotleta wołowego, dwóch plastrów bekonu, sałata, prażonej cebulki serwowanych w serowej bułce z dodatkiem sosów z przyprawami.
Czytaj też Burger Drwala - nowy wariant kultowej kanapki w McDonald’s
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.