Anonimowi testerzy odwiedzili w 2021 r. punkty Fit Cake m.in. w Poznaniu, Warszawie, Gdyni. W tym roku sieć chce kontynuować ten rodzaj kontroli.
Marka Fit Cake od początku restrykcyjnie dba o utrzymanie wysokiej jakości. Jak mówi Ewelina Choińska, autorka przepisów na dietetyczne słodycze, jeśli jest się certyfikowanym producentem żywności bezglutenowej i trafia ona także do osób chorych, np. z alergią, to musi być bezwarunkowo "czysta".
Dlatego w 2021 roku sieć zatrudniała tzw. tajemniczych klientów, czyli anonimowych testerów. Odwiedzili oni punkty Fit Cake m.in. w Poznaniu, Warszawie, Gdyni - podaje firma w komunikacie prasowym.
- Ich opinie nas podbudowują. Co do produktów nie było zarzutów. Pokazuje to, że dzielimy z naszymi partnerami podobne wartości. Drobne uwagi dotyczyły głównie obsługi - zdradza Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake.
I dodaje: - Natychmiast wdrążyliśmy usprawnienia. Jeśli ktoś chce wcielić się w rolę naszego ewaluatora, niech zgłosi się do centrali w Białymstoku. Ten rodzaj oddolnej „obywatelskiej” kontroli chcielibyśmy kontynuować.
W czerwcu 2021 r. właściciele marka Fit Cake powołali do życia Fundację Bezcukrowi. Współpracuje ona z innymi stowarzyszeniami i organizacjami działającymi ma rzecz pomocy cukrzykom, alergikom, osobom z otyłością i innymi dietetycznymi problemami.
Udziela się ona m.in. w białostockim Dziecięcym Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym, gdzie jednej z pacjentek sprezentowała mini pompę insulinową. Obdarowuje też małych pacjentów batonami „Czekolady Miś”. To brownie opracowane wraz z Fundacja Miś w Fartuchu, bezpieczne dla diabetyków.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.