Telepizza uruchomiła w Markach pod Warszawą kolejną restaurację. To trzeci lokal sieci prowadzony przez Ewę i Krzysztofa Gruszkiewiczów. Pozostałe ich pizzerie są w Warszawie i Ząbkach pod Warszawą. Pizzeria w Markach to format ajencyjny.
Telepizza, globalna marka założona przez Hiszpanów, w Polsce obecna jest od 1992 roku. Obecnie, krajowe aktywa sieci, poprzez spółke T-pizza sp. z o.o., właścicielsko i zarządczo są kontrolowane przez dwóch menadżerów – Daniela Piekarskiego i Michała Igora Piaseckiego, wcześniej związanych z Subwayem. To nowi właściciele Telepizzy wdrażają i oferują obecnie swoim partnerom format ajencji. Pizzeria w Markach jest drugim po Gdańsku lokalem działającym w tym formacie. Wkrótce uruchomiony zostanie kolejny, na Starym Mieście w Warszawie.
- Nie ukrywam, że inspiracją do uruchomienia takiego modelu współpracy była dla nas Żabka, która od dawna oferuje ajencję. Dynamika rozwoju Żabki na krajowym rynku robi imponujące wrażenie. Postanowiliśmy więc powielić format ajencyjny w rozwoju naszej sieci pizzerii – wyjaśnia Michał Igor Piasecki, prezes zarządu spółki T-pizza, zarządczy marki Telepizza w Polsce.
Spółka, w swojej ofercie ajencyjnej dla partnerów biznesowych, proponuje przede wszystkim odpowiednio dobraną, pod względem biznesowym lokalizację punktu sieci. Ma to optymalizować koszty stałe związane z prowadzeniem pizzerii oraz zapewnić, zgodnie z modelem działalności Telepizzy, maksymalne zasięgi w usłudze dostaw pizzy na telefon lub zamówionej on-line. Oczywiście ajent korzysta też
z całego wachlarza operacyjnego w ramach sieci, jej struktury logistycznej oraz unikalnego produktowego know-how. Spółka pokrywa też 80 procent nakładów związanych z adaptacją i wyposażeniem lokalu. Ajent wnosi 20 kosztów udziału w tej inwestycji oraz zobowiązuje się, z bieżących przychodów, wnosić standardową opłatę franczyzową tzw. Royal Pay oraz rozłożoną na lata stawkę dzierżawną.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.