TikTok we współpracy z Virtual Dining Concepts i Grubhub otworzy sieć restauracji - informuje portal wirtualnemedia.pl.
TikTok to obecnie jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych. W związku z tym twórcy aplikacji postanowili zainwestować w nowy biznes, a dokładnie w sektor gastronomiczny. Jak pisze portal wirtualnemedia.pl, na początku przyszłego roku w Stanach Zjednoczonych pojawi się 300 punktów TikTok Kitchen. Do końca roku ma ich być kilka tysięcy.
- Innowacyjny pomysł TikToka ma wejść w życie już w marcu przyszłego roku. Wówczas w USA powstaną pierwsze punkty bezpośrednich dostaw. Co ciekawe, nowe placówki będą dostarczać produkty do użytkowników, a firma nie planuje możliwości oferowania posiłków na miejscu - czytamy w artykule.
Według informacji portalu menu TikTok Kitchen powstanie na bazie najpopularniejszych trendów kulinarnych pojawiających się na TikToku.
- TikTok Kitchen będzie oferować najpopularniejsze dania pojawiające się na platformie TikTok. Oznacza to, że menu nowych punktów gastronomicznych będzie ulegało stałym zmianom w zależności od trendów panujących wśród użytkowników platformy. Menu TikTok Kitchen ma być oparte na najpopularniejszych trendach kulinarnych na platformie TikTok - pisze portal.
Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl