Partnerzy portalu
Tiktokerka skrytykowała restaurację zwyciężczyni "MasterChefa". Burza w sieci Tiktokerka @agatestuje odwiedziła lokal Basi Ritz/ fot. Shutterstock

Tiktokerka skrytykowała restaurację zwyciężczyni "MasterChefa". Burza w sieci

Popularna tiktokerka @agatestuje na swoim profilu opublikowała filmik, w którym opisała lunch w restauracji zwyciężczyni pierwszej edycji "MasterChefa" Basi Ritz. Jej recenzja wywołała lawinę negatywnych komentarzy. Do sprawy odniosła się także właścicielka lokalu.

Autor: horecatrends.pl/ haps.pl Data: 06 października 2021 14:35

„Słuchajcie, jaka akcja. Wchodzę tam sobie na luzaku w porze lunchowej. Chcę zamówić lunchyk, a kelner wskazuje mi menu i mówi, że jest pandemia i żebym się lepiej zastanowiła, bo koszt dezynfekcji - jeśli nie zamówię - będzie wynosił 50 złotych. No i ogólnie miałam wyjść, ale stwierdziłam, że opowiem wam tę historię i zrobię dla was tiktoka” – takim wprowadzeniem rozpoczyna się wspomniany filmik.

Sam lunch za 139 złotych był zdaniem młodej kobiety za słony.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

@agatestuje

Czy wyglądałam zbyt biednie jak na ta restauracje? Jak myślisz,dlaczego kelner mnie tak potraktował? #masterchef #gdansk

♬ dźwięk oryginalny - WIS || Wyższy Instytut Smaku👸

Burza w sieci po wizycie tiktokerki w lokalu zwyciężczyni MasterChef

Film wywołał emocjonalne reakcje oglądających, a właścicielka lokalu odnosząc się do sprawy przyznała, że musi się teraz mierzyć z falą nieuzasadnionej - jak podkreśliła - krytyki. 

Basia Ritz zaznaczyła, że musiało dojść do nieporozumienia między tiktokerką a obsługą lokalu, gdyż „stwierdzenie, że jeżeli nie zamówi się niczego w naszej restauracji, za dezynfekcję trzeba będzie zapłacić 50 zł, jest (…) wręcz oszczerstwem” - informuje haps.pl.

Odnosząc się do posiłku który miał być zbyt słony, Ritz napisała: "Nigdy nie można wykluczyć, że Goście reagują na niektóre przyprawy z większą wrażliwością niż inne, dlatego ważne jest dla nas, aby niezwłocznie informowano obsługę o ewentualnych reklamacjach, abyśmy mogli natychmiast zareagować i np. zaproponować inne danie. W tym przypadku tiktokerka zwróciła uwagę kelnerowi na dla niej zbyt słony smak dopiero po tym, jak całkowicie skonsumowała posiłek i kelner uprzątnął pusty talerz. Ponieważ jednak chcieliśmy w jakiś sposób zareagować na niespełnione oczekiwania, w ramach rekompensaty napoje zostały usunięte z rachunku" - czytamy na haps.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.