Partnerzy portalu
Twórcy Restaurant Week uruchomili platformę Restaurant Club do rezerwacji Twórcy Restaurant Week

Twórcy Restaurant Week uruchomili platformę Restaurant Club do rezerwacji

Największy festiwal kulinarny od teraz będzie trwał 365 dni w roku. Twórcy Restaurant Week uruchomili platformę Restaurant Club do rezerwacji stolików w restauracjach.

Autor: horecatrends.pl Data: 10 sierpnia 2021 11:25

Festiwale Restaurant Week

Restaurant Week Polska od 2014 roku zorganizował już 28 festiwali, podczas których wydano prawie 3 miliony dań i blisko milion koktajli festiwalowych. We współpracy z ponad dwoma tysiącami restauracji z całego kraju Restaurant Week Polska rozwija rodzimą kulturę kulinarną, promuje niezależną scenę restauracyjną oraz edukuje w zakresie świadomego jedzenia czy ograniczania marnowania żywności.

– Znamy branżę gastronomiczną, trendy kulinarne i upodobania gości na wylot, więc stworzenie platformy do wygodnej rezerwacji stolików było dla nas naturalnym krokiem rozwoju. Jako Restaurant Club jednoczymy wysiłek promocyjny całej niezależnej sceny restauracyjnej, by wspólnie przyciągać do niej gości i konsekwentnie budować w Polsce modę na chodzenie do restauracji – mówi Paweł Światczyński, założyciel i CEO Restaurant Week.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Na opracowanie technicznej strony Restaurant Club jej twórcy wykorzystali miesiące zamknięcia gastronomii. Dzięki festiwalom ich platforma jest największym w Polsce tego typu portalem służącym do kulinarnych odkryć i rezerwacji, a już wkrótce stanie się narzędziem do codziennych rezerwacji.

– Do współpracy przy Restaurant Club zaprosiliśmy wszystkich uczestników dotychczasowych festiwali. To prośby i sugestie gości i restauratorów, by Restaurant Week trwał cały rok, zmotywowały nas do rozwoju biznesu w tym kierunku. Bazujemy na naszym wieloletnim doświadczeniu przy organizacji największych festiwali kulinarnych w Polsce, ale jednocześnie weszliśmy w nowy dla nas, cyfrowy świat, dzięki czemu nasz biznes osiąga coraz większą skalę – zauważa Maciek Żakowski, współzałożyciel Restaurant Week i Restaurant Club.

Partnerstwo z Daftcode

RestaurantClub łączy doświadczenie Restaurant Week w gastronomii ze startupowym know-how Daftcode i ma sprawić, że restauracje staną się jeszcze bardziej przystępne. Członkostwo w RestaurantClub jest na wstępie bezpłatne, co pozwala wyselekcjonowanym przez Restaurant Week restauracjom korzystać z platformy i docierać do nowych gości.

– Daftcode ma doświadczenie w budowaniu strategii wejścia na rynek dla startupów z różnych branż i coraz częściej otwiera się na biznesy lifestylowe. Zainwestowaliśmy w Restaurant Week i stworzyliśmy wspólnie Restaurant Club, bo chcemy ułatwić życie konsumentom i widzimy spory potencjał biznesowy w digitalizacji biznesu gastronomicznego. Wierzymy też, że uproszczenie procesu rezerwacji może przyciągnąć do restauracji nowych gości, a więc być paliwem dla restauratorów, dla których minione półtora roku nie było łatwe – mówi Jędrzej Szcześniak, współzałożyciel i Partner Zarządzający w Daftcode.

– Bogatą ofertę restauracji ubraliśmy w prostą w obsłudze aplikację, więc rezerwacja stolika na naszej platformie zajmuje nie więcej niż 1 minutę i jest w pełni zdigitalizowana. Użytkownik w jednym miejscu ma ogromny wybór restauracji, ale są one przez nas sprawdzone i polecane, więc gwarantujemy gościom najwyższą jakość – dodaje Paweł Seweryn, Partner Zarządzający w Daftcode.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.