Spółka Unibail-Rodamco-Westfield zorganizowała akcje wspierające lokale gastronomiczne w swoich obiektach w Warszawie – Westfield Arkadia, Galerii Mokotów, Galerii Wileńskiej oraz we wrocławskiej Wroclavii.
Od początku maja tego roku rząd poluzował obostrzenia obowiązujące handel. Sklepy, także te w centrach handlowych, zostały otwarte. Od 15 maja, odwiedzający centra handlowe ponownie mogą odwiedzić te restauracje i kawiarnie, które prowadzą ogródki zewnętrzne – z zachowaniem bezpiecznego dystansu między stolikami. Już 28 maja klienci będą mogli w pełni skorzystać z oferty lokali gastronomicznych, przy założeniu 50 proc. maksymalnego obłożenia i przy zachowaniu wypracowanych zasad bezpieczeństwa. Polski oddział spółki Unibail-Rodamco-Westflield postanowił pomóc swoim najemcom w przywróceniu ruchu w ich lokalach, organizując akcje promocyjne.
– Zależy nam na tym, by stworzyć dla naszych klientów najlepszy powrót do zakupów stacjonarnych, a tym samym na wsparciu naszych najemców. Centra handlowe w pierwszym tygodniu maja odnotowały bardzo dobre wyniki, co tylko potwierdza, jak bardzo klienci są spragnieni powrotu do normalności. Dlatego też w najbliższym czasie w centrach zarządzanych przez Unibail-Rodamco-Westfield zaplanowaliśmy szereg akcji promocyjnych i kampanii, których celem jest zwiększenie ruchu nie tylko w lokalach handlowych, lecz także w strefie gastronomicznej – komentuje Grzegorz Grajkowski, Director of Operations Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce. – Jednocześnie podkreślamy, że zawsze działamy z zachowaniem najwyższych standardów higieny i bezpieczeństwa, tak aby zarządzane przez nas galerie były możliwie najbezpieczniejszym miejscem dla odwiedzających – dodaje.
Jedną z ważnych inicjatyw podejmowanych przez URW jest akcja promocyjna „Zrób zakupy i #WspierajGastro”. Za zakupy w centrach handlowych i okazanie paragonów w odpowiednim punkcie, klienci mogą dostać vouchery do wykorzystania w strefach gastronomicznych. Pilotażowa odsłona programu odbyła się w marcu tego roku we Wroclavii. W drugim tygodniu maja skorzystali z niej także klienci Westfield Arkadia. Odwiedzający Galerię Mokotów i Wroclavię będą mogli otrzymać vouchery za zakupy zrealizowane od 7 do 19 czerwca.
Za każde wydane 150zł klienci wyżej wymienionych galerii handlowych, uczestniczący w programach lojalnościowych, otrzymają vouchery o wartości 30zł, które będą mogli wykorzystać w wybranych kawiarniach i restauracjach.
Program „Zrób zakupy i #WspierajGastro” jest przeznaczony dla użytkowników programu Cashback. Aby z niego korzystać, nalezy zarejestrować się w aplikacji mobilnej danego centrum handlowego lub na jego stronie internetowej. To unikatowy program, który daje możliwość zwrotu części pieniędzy wydanych na zakupy we wszystkich sklepach Westfield Arkadia, Galerii Mokotów i Wroclavii – klienci mogą otrzymać nawet 150 zł rocznie.
W Galerii Wileńskiej natomiast 26 maja startuje akcja „Zasmakuj w zakupach”, działająca na podobnych zasadach jak „Zrób zakupy i #WspierajGastro”. Każdy, kto wyda w tym praskim centrum handlowym przynajmniej 100zł i zarejestruje paragon, otrzyma voucher (ważny do końca czerwca tego roku) o wartości 20 zł do wykorzystania w strefie gastronomicznej Galerii Wileńskiej. Akcja skierowana jest do stałych klientów galerii, którzy korzystają z programu lojalnościowego.
Dodatkowo z myślą o wsparciu najemców gastronomicznych w Westfield Arkadia, Galerii Mokotów i Wroclavii powstały zewnętrzne ogródki stolikowe przygotowane przez Unibail-Rodamco-Westfield, w których klienci mogą spożywać posiłki zakupione u najemców.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.