Partnerzy portalu
Van Dog i Papa Diego dołączyły do oferty warszawskiego Blue City fot. materiały prasowe

Van Dog i Papa Diego dołączyły do oferty warszawskiego Blue City

13 maja br. lokale sieci Van Dog i Papa Diego ruszają z lokalem w centrum handlowym Blue City na warszawskiej Ochocie. To drugie miejsce w Warszawie, w którym można spróbować Van Dogów w wersji gourmet i meksykańskich przysmaków od Papa Diego.

Autor: horecatrends.pl Data: 13 maja 2019 15:19

Van Dog i Papa Diego w Blue City znajdują się w strefie restauracyjnej centrum handlowego, na poziomie +2.

Van Dog to marka streetfoodowa z przekąskami w wersji gourmet – w menu czekają na nich m.in.: Van Mac&Cheese z makaronem, sosem serowym, grillowaną papryką i chrupiącym bekonem czy Van Tango z argentyńskim sosem chimichurri, granatem, grillowanymi warzywami i prażonymi pestkami migdałów. Miłośników orientalnych smaków zadowoli Van Dog z azjatyckimi ogórkami, duszonym porem i ketchupem mango, a wegan – Bez-Dogi z tofu i kolorowy Van Carrot z fioletową, pomarańczową i żółtą marchwią pieczoną z czosnkiem i tymiankiem. Przekąską są też Van Fryty podawane na wiele sposobów, a deserem – freak shake’i. Van Dog w Blue City to drugi lokal tej sieci.

Drugi z nowych lokali to Papa Diego – koncept oferujący dania kuchni meksykańskiej. Goście lokalu spróbują m.in. popularnej quesadilli z ciągnącym się serem i grillowanym kurczakiem w paście achiote, chrupiących nachosów z sosem serowym i dodatkiem kiełbasy chorizo, burrito w 6 różnych wariantach smakowych oraz dań w wersjach wegetariańskich: chili sin carne na bazie ciecierzycy i kaktus nopales z batatami. Fani słodyczy skosztują churros z sosem czekoladowym, a goście gotowi na ostrzejsze wrażenia wybiorą salsy z wyciskających łzy pikantnych papryczek, których można spróbować wyłącznie po podpisaniu stosownego oświadczenia. To druga restauracja Papa Diego w Warszawie i 11. w Polsce – dotychczas lokale sieci zostały otwarte w Katowicach (2 lokale), Gdańsku (2 lokale), Poznaniu, Wołominie, Pruszkowie, Opolu i Warszawie.

– Cieszymy się, że do naszej bogatej oferty gastronomicznej dołączyły restauracje Papa Diego i Van Dog. Klienci Blue City coraz chętniej odwiedzają strefę restauracyjną Food City – spotykają się tu ze znajomymi, jedzą rodzinne posiłki i umawiają się na biznesowe lunche. Chcą próbować różnych smaków i kuchni z całego świata, a kuchnia meksykańska i nietypowe połączenia smakowe są coraz bardziej popularne. W Blue City znajduje się obecnie 25 lokali gastronomicznych, ale już teraz planujemy kolejne otwarcia – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

Dla osób odwiedzających zarówno restauracje Van Dog lub Papa Diego, jak i kino Helios w Blue City przygotowana została promocja – 15% rabatu na wszystkie dania. Od poniedziałku do piątku, do godz. 17:00 obowiązuje także zniżka -20% na całe menu dla uczniów i studentów.

Dodatkowo, codziennie w Papa Diego trwa inna promocja: w poniedziałek na małe nachosy za 50% ceny przy zakupie dużego burrito, we wtorek – cztery tacos w cenie trzech, w środę – duże burrito w cenie małego, w czwartek – lemoniada mango gratis do trzech tacos, a w piątek tańsze zamówienie dla osób, które powtórzą z pamięci jego treść opublikowaną na stronie Papa Diego na Facebooku. 

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.