Partnerzy portalu
W dwa weekendy McDonald’s zebrał ponad 2 mln zł – tylko ze sprzedaży frytek W dwa weekendy ze sprzedaży frytek uzbierano 2 143 158 zł na funkcjonowanie Domów Ronalda McDonalda. Fot. McDonald's/Fb

W dwa weekendy McDonald’s zebrał ponad 2 mln zł – tylko ze sprzedaży frytek

Podczas akcji McHappy Day uzbieraliśmy 2 143 158 zł na funkcjonowanie Domów Ronalda McDonalda - pochwalił się McDonad’s. Pieniądze zostaną przeznaczone na utrzymanie oraz funkcjonowanie Domów Ronalda McDonalda.

Autor: KG/horecatrends Data: 15 grudnia 2021 09:10

''Dziękujemy Wam za wszystkie zamówione frytki, a Burger King Polska ślemy mnóstwo (serduszek). Fajnie, że mogliśmy działać razem, by pomóc podopiecznym Fundacja Ronalda McDonalda'' - napisał McDonald’s.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Tegoroczna akcja McHappy Day odbywała się weekendy 4-5 grudnia i 11-12 grudnia. 1 zł z każdej porcji frytek sprzedanej w sieci McDonald’s w tych dniach trafiało na konto Fundacji Ronalda McDonalda.

Do kupowania frytek w Maku zachęcał też Burger King, który ogłosił, że w sobotę 11 grudnia daje Whoppera Jr gratis klientom, którzy przyniosą do Burger Kinga frytki z McDonald's wraz z paragonem.

Wcześniej na mediach społecznościowych Burger King pojawiło się zdjęcie z napisem ''W tę sobotę kup frytki z Maka''. Pod postem pojawiło się mnóstwo pozytywnych komentarzy i reakcji. 

Czytaj też: Burger King rozdaje Whopper Jr za frytki z McDonald's

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.