Według Marcina Wachowicza, twórcy m.in. sieci AïOLI oraz novum na stołecznej mapie gastronomicznej - Sing Sing najbliższe miesiące są sprawdzianem dla całej branży, który zweryfikuje, w jakim stopniu dotychczasowego założenia lokali gastronomicznych mają przełożenie na przyszłość sektora.
W przypadku Sing Sing Marcin Wachowicz zadecydował o wyborze stałego motywu przewodniego - Orient Express.
- Sing Sing to koncept wyjątkowy, bo zbudowany na różnorodnych zainteresowaniach, ale połączonych w taki sposób, że goście nie czują przesytu, a wyraźną nutę fascynacji otaczającą ich przestrzenią. To również był nasz zamysł - zaintrygować Azją oraz duchem współczesnego miasta - wyjaśnia Marcin Wachowicz.
I dodaje: - Przekraczając próg Sing Sing, przenosimy się nie tyle na Daleki Wschód prosto z Warszawy, ile jak w kalejdoskopie dostrzegamy naszą stolicę, ulice Bangkoku, gigapolis Tokio, czy zaułki Hanoi...
Zdaniem Wachowicza restauracyjny Customer Experience objawia się w całościowym sznycie lokalu. Zarówno wnętrze, detale m.in. w menu, jak i sama oferta gastronomiczna oraz multifunkcjonalna przestrzeń Sing Sing (część lokalu zmienia się także w obiekt muzyczny i eventowy) sprawiają, że restauracja przy Świętokrzyskiej 18 może być pionierem w tak szerokim rozumieniu biznesu gastronomicznego.
- Mimo niezaprzeczalnych wyzwań - zarówno tych pozytywnych, jak i negatywnych - jestem dobrej myśli, jeśli chodzi o krajową myśl biznesową w naszej branży. Już teraz widzimy, że klienci chcą mądrego zagospodarowania nowych trendów, a w tej kategorii Sing Sing sprawdza się lepiej, niż wzorowo. Mam nadzieję, że rok 2022 będzie dla całego sektora owocnym sezonem - mimo wymagającego anturażu - podkreśla Marcin Wachowicz z Sing Sing.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.