Partnerzy portalu
Właściciel sieci "7 Street Łukasz Błażejewski" powołał nową markę - King Rooster Właściciel sieci "7 Street Łukasz Błażejewski" powołał nową markę - King Rooster/ fot. materiały prasowe

Właściciel sieci "7 Street Łukasz Błażejewski" powołał nową markę - King Rooster

Autor: www.horecatrends.pl/ informacja prasowa Data: 13 lipca 2020 13:20

W lipcu 2020 roku firma „7 Street Łukasz Błażejewski” mająca w swoim portfolio takie marki gastronomiczne jak „7 Street – Bar & Grill” oraz „Meet & Fit – Slow Food” wprowadziła na rynek nową markę „King Rooster”.

W ofercie King Rooster znajdują się chrupiące kurczaki zarówno w zestawach z frytkami i sosami jak i w burgerach. - Całkowitą nowością na Polskim rynku są dostępne w naszej ofercie w 100% roślinne zamienniki kurczaka do złudzenia przypominające mięso kurczaka w formie kotleta do burgerów jak i w formie panierowanych stripsów - informuje właściciel marki.

Przy tworzeniu marki King Rooster współpracujemy m.in. z takimi partnerami jak firma Koliber oferująca Linię Vege, Roślinny Qurczak, McCain, Coca Cola oraz Unigast.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

King Rooster działa w 8 lokalizacjach m.in. takich jak Warszawa, Szczecin czy Białystok. Wkrótce będzie dostępny w kolejnych miastach. 

King Rooster to miejsce z burgerami z kurczakiem oraz chrupiącymi kawałkami kurczaka również w wersji roślinnej. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • wkurzony

    Jedzenie sztuczne, koło mięsa nawet nie leżało. Wygląd kanapki jak i stripsów zupełnie odbiega od tego, co jest pokazane na stronie. Jakość potraw jest zaskakująco słaba. Dostawca szybki, ale naburmuszony.