Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w najnowszej kampanii McDonald’s



www.horecatrends.pl / pr - 16 lipca 2020 11:43


Legenda radia, telewizji i kabaretu naprzeciw jednego z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia. Ta niezwykła para rozmawia w serii spotkań na YouTube o języku, którym można wyrażać kulinarne (i nie tylko) uniesienia. Tak własnie wygląda nowa kampania McDonald's!

Zarówno Wojciech Mann, jak i Jan-Rapowanie to mistrzowie słowa. Pretekstem do ich międzypokoleniowego spotkania są zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s. Wiosną tego roku kultowe produkty marki, m.in. BigMac®, McRoyal®, Cheeseburger, Hamburger, WieśMac® i McDouble® przeszły serię drobnych zmian, które wpływają na jeszcze lepszy smak oraz większą soczystość mięsa.

W telewizyjnym spocie, stworzonym w ramach tradycyjnej kampanii reklamowej, pada wiele wyniosłych słów na temat udoskonalonego Big Maca – czy taki zachwyt można wyrazić inaczej? Na to pytanie spróbują odpowiedzieć w internecie nasze sławy, zachęcając widzów do zajęcia stanowiska w dyskusji i swoich wrażeń własnymi. Decydując się na otwarcie dyskusji o słowach i metaforach, którymi można wyrazić zachwyt, marka postanowiła otworzyć się na język swoich odbiorców i zaangażować ich w działania związane z wprowadzonymi zmianami w klasycznej ofercie McDonald’s.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Serii odcinków z Wojciechem Mannem i Janem-Rapowanie towarzyszy szeroko zakrojona aktywacja użytkowników sieci, którzy sami mogą tworzyć epitety, porównania i metafory na temat Big Maca, WieśMaca, McRoyala czy Cheeseburgera. Najciekawsza propozycja, wybrana spośród zgłoszeń wpisywanych na dedykowanej stronie i poprzez interaktywne bannery, trafi w sierpniu na mural w samym centrum Warszawy.

Druga faza kampanii wspierającej zmiany w kultowych produktach McDonald’s prowadzona jest
w mediach tradycyjnych, w tym telewizji, oraz w digitalu (na VOD, YouTube, Spotify oraz Filmweb). Obejmuje również kanały własne marki oraz wsparcie PR.

Koncept kreatywny stworzyła i zrealizowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, kampanię PR przeprowadziła agencja 24/7Communication, zaś działania w social media McDonald’s Polska prowadzi Isobar Polska.