Partnerzy portalu
Współpraca Maty z McDonald's: "Doskonały wybór" czy "utrata wizerunku"? Michał "Mata" Matczak został nową twarzą kampanii reklamowej McDonald's/ fot. mat. pras.

Współpraca Maty z McDonald's: "Doskonały wybór" czy "utrata wizerunku"?

Autor: wirtualnemedia.pl Data: 19 października 2021 11:27

Nie milkną komentarze po starcie kampanii reklamowej McDonald's z udziałem znanego rapera Maty. Wiele osób krytykuje artystę za promowanie fastfoodowego jedzenia, jednak zdaniem ekspertów akcja może mieć pozytywny wpływ na popularność obu partnerów reklamowych.

 Michał "Mata" Matczak został nową twarzą kampanii reklamowej McDonald's w której reklamuje limitowany "Zestaw Maty".

McDonald's i Mata. Jak zwiększyć zasięgi w sieci?

Eksperci w rozmowie portalem Wirtualnemedia.pl, podkreślają, że biznesowo współpraca Maty i McDonald's może być korzystna dla obu stron.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- To, że Mata dostaje swój własny zestaw podniesie jego prestiż jako artysty i celebryty. Za tym pójdą kolejne kontrakty reklamowe, a o samym Matczaku zrobi się znowu głośno, dzięki czemu jego kolejna płyta znowu się świetnie sprzeda. Tak wygląda biznes (zwłaszcza ten show biznes). Mata (a dokładniej jego managerowie) muszą zdawać sobie sprawę, że to nie będzie trwało wiecznie, sława przemija, za rok czy dwa lata pojawi się kolejna gwiazda (z Tik Toka czy Youtube), która przyćmi Mate i tak to się kręci - ocenia  Wojciech Kardyś, specjalista ds. marketingu i współwłaściciel agencji Good For You.

McDonald's zyska dzięki Macie

Na angażu artysty może wiele zyskać również sieć fastfoodów.  

"Patrząc po tym jak artysta porywa tłumy na swoich koncertach, jakie generuje wyświetlania i odsłuchy, to zdecydowanie czyni go głosem pokolenia. Warto również zauważyć, że kampania jest świetnie dopasowana do estetyki, która aktualnie trenduje w komunikacji Gen Z. Lekko retro, zdecydowanie nawiązujące do przełomu lat '90 i '00, zdecydowanie na czasie"  - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Klaudia Jamróz z agencji Labcon.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • paper

    Myślę, że ten kierunek - goingapp.pl/wydarzenie/mata-tour-poznan/lipiec-2022 Będzie się działo. Na razie ciężko przewidzieć, jak będą wyglądać kolejne koncerty, ale raczej nudy nie będzie. Czy ktoś z Was się może wybiera? Ogólnie on planuje mnóstwo koncertów - nudy na pewno nie będzie ;-)