Partnerzy portalu
Współpraca Maty z McDonald's: "Doskonały wybór" czy "utrata wizerunku"? Michał "Mata" Matczak został nową twarzą kampanii reklamowej McDonald's/ fot. mat. pras.

Współpraca Maty z McDonald's: "Doskonały wybór" czy "utrata wizerunku"?

Nie milkną komentarze po starcie kampanii reklamowej McDonald's z udziałem znanego rapera Maty. Wiele osób krytykuje artystę za promowanie fastfoodowego jedzenia, jednak zdaniem ekspertów akcja może mieć pozytywny wpływ na popularność obu partnerów reklamowych.

Autor: wirtualnemedia.pl Data: 19 października 2021 11:27

 Michał "Mata" Matczak został nową twarzą kampanii reklamowej McDonald's w której reklamuje limitowany "Zestaw Maty".

McDonald's i Mata. Jak zwiększyć zasięgi w sieci?

Eksperci w rozmowie portalem Wirtualnemedia.pl, podkreślają, że biznesowo współpraca Maty i McDonald's może być korzystna dla obu stron.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- To, że Mata dostaje swój własny zestaw podniesie jego prestiż jako artysty i celebryty. Za tym pójdą kolejne kontrakty reklamowe, a o samym Matczaku zrobi się znowu głośno, dzięki czemu jego kolejna płyta znowu się świetnie sprzeda. Tak wygląda biznes (zwłaszcza ten show biznes). Mata (a dokładniej jego managerowie) muszą zdawać sobie sprawę, że to nie będzie trwało wiecznie, sława przemija, za rok czy dwa lata pojawi się kolejna gwiazda (z Tik Toka czy Youtube), która przyćmi Mate i tak to się kręci - ocenia  Wojciech Kardyś, specjalista ds. marketingu i współwłaściciel agencji Good For You.

McDonald's zyska dzięki Macie

Na angażu artysty może wiele zyskać również sieć fastfoodów.  

"Patrząc po tym jak artysta porywa tłumy na swoich koncertach, jakie generuje wyświetlania i odsłuchy, to zdecydowanie czyni go głosem pokolenia. Warto również zauważyć, że kampania jest świetnie dopasowana do estetyki, która aktualnie trenduje w komunikacji Gen Z. Lekko retro, zdecydowanie nawiązujące do przełomu lat '90 i '00, zdecydowanie na czasie"  - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Klaudia Jamróz z agencji Labcon.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.