Dorota Sulich-Długosz w sierpniu br. objęła stanowisko Commercial Director w Restaurant Club. Wcześniej przez wiele lat była dyrektorem biura reklamy w KUKBUK.
Dorota Sulich-Długosz jako commercial director będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie i opiekę nad partnerami oraz niestandardowe projekty i new business - podał serwis wirtualnemedia.pl.
- W planach mamy zarówno pogłębienie współpracy i obecności partnerów w już istniejących wydarzeniach, jak nowe ekscytujące projekty, także z międzynarodowymi akcentami - podała Sulich-Długosz serwisowi.
RestaurantClub to platforma kulinarnych odkryć i rezerwacji z misją łączenia gości i restauracji. Jest organizatorem m.in. największego biletowanego wydarzenia w Polsce: festiwalu najlepszych restauracji Restaurant Week. Regularnie Festiwal gromadzi ponad 100 tys. gości w krótkim czasie w ok. 400 restauracji w ponad 40 miastach w całym kraju.
Inne marki RestaurantClub to m.in. Dining Week, #ChefsMenu, Cocktail Festival, GinWeek, czy BeerFoodWeek. Od 2015 roku za pośrednictwem platformy z wyjścia do restauracji z popisowym menu skorzystało już prawie 1,5 mln gości.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.