Żabka: odświeżony wizerunek oferty gastronomicznej



www.horecatrends.pl - 24 czerwca 2021 11:50


Żabka odświeża wizerunek oferty gastronomicznej. Wyraziste, kolorowe, „popowe” opakowania, kreatywne nazwy i reklamymają budzić uśmiech potencjalnych konsumentów.

We wszystkich sklepach z logo Żabka dostępne są menuboardy w nowej odsłonie, które ułatwią podjęcie decyzji niezdecydowanym klientom, oraz nowe, kolorowe, radosne kubki na napoje gorące. Nowe jest również otoczenie kącika kawowego.    

Oferta gastronomiczna Żabki 

Oprócz hot dogów w różnych wariantach, klienci we wszystkich sklepach sieci mogą kupić burgery, także wege, oraz panini czy tosty. Żabka rozwija ofertę, proponując produkty, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jednym z nich jest hot dog z parówką serową – najnowsza, bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek w Żabce.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W sklepach sieci kupić także można świeżo mielone na miejscu kawy z brazylijskich ziaren 100% arabica, m.in. czarną, białą, espresso, cappuccino czy latte, podawane w kubkach z papierowym wiekiem celulozowym.