Partnerzy portalu
Zdrowa Krowa chce mieć 20 lokali fot. Facebook/Zdrowa Krowa

Zdrowa Krowa chce mieć 20 lokali

Zdrowa Krowa rozwija się głównie na Śląsku, ale ostatnio dotarła też m.in. w Bydgoszczy i w Warszawie. W przyszłym roku ruszy w Polskę na całego. – Chcemy być m.in. w Trójmieście, Krakowie, Poznaniu i Łodzi. Celujemy w 20 lokalizacji – zapowiada serwisowi propertynews.pl Robert Kuc, twórca marki.

Autor: PropertyNews Data: 04 października 2019 14:48

Properttnews: W ilu lokalizacjach można skosztować przysmaków Zdrowej Krowy?

Robert Kuc, twórca i właściciel Zdrowej Krowy: Dziesięć już działa, a dwie są w przygotowaniu. Jedna będzie w Warszawie, przy ul. Okrzei w Porcie Praskim. Druga szykuje się w Katowicach przy ul. Gliwickiej – będzie to już czwarta „krowa" w stolicy Śląska. Obie się aranżują i wyposażają. Ich otwarcie planujemy na styczeń 2020 r.

Czy galerie handlowe są dobrym miejscem dla Zdrowej Krowy?

Nigdy nie będziemy w food courcie, ponieważ tam działają fastfoodowe koncepty, z którymi nie chcemy być kojarzeni. Strefa poza food courtem jest możliwa. Na tym etapie nie mamy żadnej lokalizacji w centrum handlowym, ale badaliśmy rynek. Analizowaliśmy dwie galerie warszawskie: Złote Tarasy i Galerię Mokotów. Wiemy, że nakłady są zacznie większe niż przy lokalu w centrum miasta przy ulicy, co u nas kosztuje ok. 250 tys. zł. W galeriach czynsze są dużo wyższe oraz metraże poza food courtem też są spore. Jednak w zamian za to najemca otrzymuje traffic. Poza tym galeria organizuje wiele akcji marketingowych, więc nakłady na reklamę mogą być mniejsze. Najlepszą lokalizacją na otwarcie Zdrowej Krowy są miejsca w centrum miasta, z dużym trafikiem pieszym lub samochodowym. Nie wykluczamy jednak również miejsc w niedalekiej odległości od centrum, takich jak osiedla. 

Więcej w strefie premium propertynews.pl

 

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.