Sieć Zdrowa Krowa otworzyła nowy lokal w warszawskich Złotych Tarasach. Jego właścicielem jest franczyzobiorca Michał Kuczyński, który posiada już dwie restauracje w stolicy - Zdrowa Krowa Warszawa Wola oraz Smile&Wine Port Praski.
Goście restauracji znajdą w menu szeroki wybór dań, w tym wołowinę, która jest podstawą kuchni Zdrowej Krowy. Jednocześnie oferta restauracji została wzbogacona o sałatki, dania vege, keto czy paleo.
- Obserwujemy trendy w dziedzinie żywienia i zauważamy wyraźny wzrost zainteresowania fleksitarianizmem i wegetarianizmem. Bez wątpienia, nasze menu odzwierciedla te zmiany i oferujemy wiele propozycji dla osób, które unikają lub ograniczają mięso oraz produkty pochodzenia zwierzęcego. W naszej ofercie znajdują się propozycje wegańskie przygotowywane na bazie naszych autorskich zamienników mięsa, a także keto i paleo. Dodatkowo wprowadziliśmy produkty bezglutenowe, aby sprostać wymaganiom naszych gości – mówi Ewa Michalska, Brand Manager sieci Zdrowa Krowa.
Pod szyldem Zdrowa Krowa działa 13 restauracji, m.in. w Warszawie, Katowicach, Bielsku-Białej, Pucku i Krakowie. Obecnie Zdrowa Krowa oferuje trzy modele współpracy. Są to: restauracja Zdrowa Krowa, Street Slow Food Zdrowa Krowa (punkt w food court lub food truck) oraz restauracja premium Smile&Wine. Sieć planuje, że w 2023 roku powiększy się aż o kilka kolejnych punktów.
- Dzięki różnorodnym konceptom możemy dostosować profil działalności do konkretnej lokalizacji. Nasze inwestycje zależą również od dostępnego budżetu, zaczynając od ekonomicznego food trucka, a kończąc na restauracji premium. – mówi CEO sieci Zdrowa Krowa, Robert Kuc. - Nowa restauracja w Złotych Tarasach wpisuje się w plany rozwoju i cele, jakie stawiamy sobie jako sieć na 2023 rok. Planujemy otwarcie co najmniej kilku nowych punktów, w tym food trucków, a także uruchomienie marek wirtualnych.
W najbliższych miesiącach będziemy także koncentrować się na intensywnej pracy nad poprawą standardów, centralizacją dostawców oraz employer brandingiem. Naszym celem jest pozyskanie nowych pracowników, którzy chcą związać się z naszą marką na dłużej i zapewnić naszym Gościom najwyższą jakość obsługi. – dodaje Robert Kuc.
Zdrowa Krowa to nie tylko restauracje, to również marka oferująca możliwości współpracy w formule franczyzowej. Sieć zachęca osoby zainteresowane otwarciem własnej restauracji do udziału w cyklicznie organizowanych webinarach, podczas których przedstawia możliwości współpracy oraz model franczyzowy sieci Zdrowa Krowa.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.