Konsumenci coraz częściej poszukują nieoczywistych smaków w koktajlach, a przy tym zwracają uwagę na skład drinków. O wyborach konsumenckich, trendach i ofercie marki MONIN na tegoroczne lato mówi nam Mateusz Staśkowski, Brand Ambassador MONIN.
Konsumenci coraz częściej poszukują napojów czy koktajli o niższej zawartości cukru. Jak ten trend ocenia rynek i jaka jest odpowiedź na to marki MONIN?
Trend na produkty o niższej zawartości cukru rzeczywiście jest bardzo mocno zauważalny. Marka MONIN jako firma, która te trendy bardzo często też kreuje, przygotowała w tym roku „cały range” produktów, które rzeczywiście zawierają niższą zawartość cukru. Mowa tutaj przede wszystkim o koncentratach herbacianych. które bardzo mocno wpisują się w trend samych napojów, które są obecne w lokalach gastronomicznych takich jak różnego rodzaju lodziarnie, kawiarnie, restauracje. Same herbaty mrożone są coraz częściej można powiedzieć poszukiwane jako napoje, które są jednocześnie substytutem samej lemoniady, ponieważ jest to można powiedzieć osobna kategoria samego produktu.
Produkty na bazie naszych koncentratów herbacianych takich jak chociażby herbaty mrożone mogą zawierać rzeczywiście mniejszą zawartość cukru. Mowa tutaj przede wszystkim o koncentratach takich jak klasyczny koncentrat herbaty czarnej, o smaku cytrynowym, malinowym bądź brzoskwiniowym. Oczywiście posiadamy też koncentraty, które bazują na herbacie białej czy zielonej. I one także jako ta baza do naszych koktajli bezalkoholowych lub alkoholowych coraz częściej używane są można powiedzieć w różnego rodzaju konceptach, jak wspomniałem zarówno restauracyjnych czy też czy też kawiarnianych.
Konsumenci coraz częściej wśród koktajli poszukują smaków nieoczywistych, można powiedzieć, że egzotycznych. Jak to postrzega marka MONIN?
Wszystkie nasze produkty są ze sobą kompatybilne i bardzo często świetnie się uzupełniają, dlatego zarówno herbaty mrożone jak i cały kategoria, czy to różnego rodzaju lemoniad, może być wzbogacona o szereg produktów, jakimi dysponuje portfolio marki MONIN. Zapytałeś o egzotyczne smaki, w tym roku firma MONIN przygotowała smak, który jest można powiedzieć swego rodzaju unikalnym produktem, jeżeli chodzi o skalę całej Europy. Wspomniałem wcześniej o samych koncentratach herbacianych, które w swojej naturalności jakby mogą tworzyć dla nas odpowiednią bazę do stworzenia naszego wybranego koktajlu. Tym smakiem, który w tym roku pojawia się u nas jako nowość jest Jabuticaba. Jest to owoc pochodzący z Brazylii, nazywany często brazylijskim winogronem. W swoim smaku bardzo mocno, mimo że do Brazylii mamy stosunkowo daleko, bardzo mocno jednak mimo wszystko jest kojarzony z tym, co my Polacy lubimy i czego sami poszukujemy, czyli odrobinę nuty drzewnej, jagody, winogrona, czarnej porzeczki być może trochę śliwki.
Samo puree jako sam produkt będzie doskonałym uzupełnieniem zarówno klasycznej lemoniady jak i naszej herbaty mrożonej, czy chociażby deserów. Dzisiaj tak naprawdę użycie puree czy to w restauracji, kawiarni czy tak naprawdę w każdym innym koncepcie, jaki sobie tylko wymyślimy, może być użyte w różnego rodzaju aplikacjach, które tak naprawdę powstaną w naszym lokalu.
Czyli możemy powiedzieć, że tego lata rządzi Brazylia i brazylijskie smaki w Polsce?
Dokładnie tak, rządzą Brazylia i brazylijskie smaki w Polsce, i nasze koncentraty o niższej zawartości zarówno samego cukru jak i lemoniady, które w swojej naturalności świetnie wpisują się w trendy.
Dziękuję za rozmowę.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.