Nasi klienci z sektora HoReCa mierzą się dziś z problemem ciągle rosnącego food costu. To sprawia, że nie mogą pozwolić sobie na nieprzemyślane zakupy i marnowanie żywności - wskazuje Justyna Dąbrowska-Malinowska, dyrektor sprzedaży krajowej w firmie Skłodowscy.
Justyna Dąbrowska-Malinowska, dyrektor sprzedaży krajowej w firmie Skłodowscy w rozmowie z Portalem Spożywczym przyznaje, że klienci spółki z sektora HoReCa mierzą się dziś z problemem ciągle rosnącego food costu.
- To sprawia, że nie mogą pozwolić sobie na nieprzemyślane zakupy i marnowanie żywności. Burgery Skłodowskich wychodzą naprzeciw ich oczekiwaniom i potrzebom. Po pierwsze, są podzielne, produkt jest powtarzalny, a także zero waste, gdyż używamy go tyle, ile potrzebujemy. Jest świeży i ma czystą etykietę: 100% wołowiny i 0 dodatków - mówi Justyna Dąbrowska-Malinowska.
Dyrektor sprzedaży krajowej w firmie Skłodowscy przyznaje, że wyzwaniem dla spółki jest wciąż utarty mit dotyczący postrzegania mrożonych produktów jako gorszych.
- Był on obecny kilkanaście lat temu kiedy wpadliśmy na pomysł produkcji mrożonych burgerów i do dziś mamy z tym problem. Jednak zawsze powtarzamy, że nasza produkcja jest tak zorganizowana żeby zapewnić jak najlepszą jakość i świeżość, czyli mięso z rozbioru, mielenie, formowanie, hibernacja IQF i sprzedaż. 100% wołowiny nie ma tu kompromisów - podsumowała Justyna Dąbrowska-Malinowska.
Czytaj też Skłodowscy: Czas odczarować mrożenie. Przy technologii IQF mięso zachowuje strukturę i soczystość
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.