Partnerzy portalu
Accor i Masters of Travel zbadają priorytety branży hotelarskiej „Masters of Travel” to inicjatywa Accor, która obejmuje współpracę z liderami rynku na temat przyszłości współczesnego podróżowania/ fot. mat. pras.

Accor i Masters of Travel zbadają priorytety branży hotelarskiej

Autor: propertynews.pl Data: 06 października 2021 15:41

Accor nawiązała współpracę z 10 europejskimi firmami z branż takich jak technologie, rozrywka czy finanse. Jej celem jest  zbadanie priorytetów branży hotelarskiej i zdefiniowanie wizji zmian w nowej erze podróży służbowych.

Accor nawiązała współpracę z 10 czołowymi europejskimi firmami z branż takich jak technologie, rozrywka czy finanse. Celem jest zainaugurowanie rady doradczej „Masters of Travel”, która odbędzie się w środę 6 października. Ideą, jaka przyświeca przedsięwzięciu, jest badanie priorytetów branży hotelarskiej i zdefiniowanie wizji zmian w nowej erze podróży służbowych.

„Masters of Travel” to inicjatywa Accor, która obejmuje współpracę z liderami rynku na temat przyszłości współczesnego podróżowania. Sfery dotyczące środowiska, społeczności i ładu korporacyjnego zostały zidentyfikowane jako kluczowe tematy projektu. Wszystkie wnioski i wspólnie ustalone działania posłużą do wprowadzenia strategicznych zmian zarówno po stronie firmy, jak i klienta. Ponadto powołana w ramach przedsięwzięcia rada podzieli się z całą branżą hotelarską swoimi odkryciami, spostrzeżeniami i koncepcjami.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Współpraca partnerska przewiduje coroczne spotkania rozbudowane zgodnie z priorytetami, sytuacją na rynku i popytem na usługi hotelarskie. Dzięki tej inicjatywie Accor wspólnie z partnerami chce wypracować założenia i priorytety dla branży w nowej rzeczywistości.

Hotele: przewidywanie trendów rynkowych

- Dostrzegamy znaczenie prowadzenia otwartego dialogu z klientami i dostarczania unikalnych rozwiązań zgodnych z rozmaitymi priorytetami. Rada doradcza „Masters of Travel” zrewolucjonizuje sposób prowadzenia takiego dialogu, zapoczątkowując żywe rozmowy z wieloma osobami decyzyjnymi z całej Europy. Pozwoli nam to lepiej uwzględniać pojawiające się trendy rynkowe i przewidywać te, które nadejdą, a w efekcie – wprowadzać pozytywne, namacalne i przemyślane zmiany. Dzięki temu damy przykład branży oraz pokażemy, jak odbudowywać rynek hotelarstwa i kształtować jego przyszłość – mówi Sophie Hulgard, SVP Sales Northern Europe w Accor i współprowadząca Masters of Travel.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz