Partnerzy portalu
Accor startuje z nową linią luksusowych hoteli Accor prezentuje Emblems Collection – kolekcję hoteli luksusowych. / fot. materiały prasowe

Accor startuje z nową linią luksusowych hoteli

Accor startuje z nową linią butikowych hoteli i luksusowych kurortów pod marką Emblems Collection. Pierwszym flagowym obiektem kolekcji będzie Guiyang Art Center Hotel, Emblems Collection, leżący w sercu chińskiej prowincji Guizhou. Obiekt pierwszych gości przyjmie w grudniu 2022 roku. Do 2030 roku Accor planuje otworzyć 60 hoteli należących do Emblems na całym świecie.

Autor: oprac. Jakub Szymanek Data: 11 stycznia 2022 15:52

Obiekty wchodzące w skład Emblems Collection zostaną podzielone na trzy kategorie:

· Emblems Collection Heritage – wizytówki wybranej destynacji, hotele współtworzące charakter miasta, miejsca lub kraju; nieruchomości, które celebrują najważniejsze elementy historii i tradycje kulturowe,

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

· Emblems Collection Retreat - obiekty wypoczynkowe zlokalizowane wzdłuż plaż, w otoczeniu krajobrazów lub wtulone w górskie stoki, oferujące luksusową ofertę spa i wellness z najwyższej klasy opieką

·Emblems Collection Signature – designerskie hotele, które ucieleśniają ideę najwyższej estetyki, stylu, będące jedynym w swoim rodzaju artystycznym podpisem projektantów i miejscowych społeczności dokładających do wyjątkowej spuścizny hotelu.

Franczyza Emblems Collection 

Marka Emblems Collection powstała z myślą o potrzebach niezależnych właścicieli butikowych obiektów, oferując im elastyczne i łatwe do wdrożenia standardy pozwalające podnieść prestiż nieruchomości. Do ich dyspozycji jest także współpraca na zasadach umów franczyzowych – Emblems Collection to jedyna luksusowa marka Grupy Accor oferująca taką możliwość.

– Właścicielom i deweloperom, którzy stworzyli wyjątkowe, luksusowe hotele, lub którzy chcą wykreować nową, ekskluzywną ofertę, oferujemy markową kolekcję, pozwalającą na poprawę profilu nieruchomości także przy ograniczonym nakładzie na działania brandingowe i marketingowe – zauważa Agnes Roquefort, Chief Development Officer w Accor.

Pierwszy przystanek: Chiny

Guiyang Art Center Hotel to pierwszy reprezentacyjny hotel wchodzący w skład portfolio Emblems Collection. Obiekt znajduje się w znanym miejskim centrum sztuki Guiyang, które powstało jako luksusowa rezydencja prywatna. Nieruchomość jest perełką regionu, który przyciąga rzesze turystów dzięki niesamowitym widokom, pełnej spokoju przestrzeni oraz atmosferą wymarzonego wypoczynku i wellness.

Miasto Guiyang słynie z cudownego, ciepłego klimatu i cieszy się zapierającą dech lokalizacją wzdłuż północnego brzegu rzeki Nanming. Z tego powodu często jest określane jako „stolica letnich kurortów w Chinach”. Jednocześnie Guiyang to jedno z najszybciej rozwijających się miast w kraju, wiodący punkt turystyczny i popularny kierunek dla ceniących luksus turystów, zarówno z Chin, jak i z zagranicy.

Hotel oferuje gościom 64 apartamenty i dwie  sale bankietowe pełne luksusowej atmosfery i eleganckiego stylu. 

Accor planuje otwarcie 60 hoteli nowej kolekcji do 2030 roku.

Grupa aktywnie poszukuje nowych i ekscytujących obiektów na całym świecie do włączenia w luksusową linię. W Europie kluczowymi destynacjami są Paryż i Praga, gdzie ekskluzywne hotele mogą dołączyć do grupy obiektów kategorii Heritage lub Emblems Collection Signature.

Wśród pozostałych kandydatów znajdują się m.in. Londyn, Amsterdam, Berlin, Madryt, Marrakesz, Kair, Amman, Doha, Moskwa, Bangkok, Seul, Sydney, Montreal, Nowy Jork, Hawana, Cartagena, Santiago, Buenos Aires, Montevideo i Santiago. Dla Emblems Collection Retreat miejscami docelowymi są także Toskania, Mykonos, Bodrum, Algarve, Bali, australijskie Gold Coast i meksykańska Riviera Maya.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.