Partnerzy portalu
Accor z nową ofertą rezerwacji biznesowych Accor przygotował nową ofertę dla osób podróżujących służbowo oraz planujących różne wydarzenia / fot. materiały prasowe

Accor z nową ofertą rezerwacji biznesowych

Accor przygotował nową ofertę dla osób podróżujących służbowo oraz planujących różne wydarzenia. Do 30 czerwca 2022 roku goście dokonujący rezerwacji na okres do końca sierpnia b.r. będą mogli skorzystać z nowych, elastycznych warunków.

Autor: oprac. JS Data: 21 kwietnia 2022 09:31

Accor zaznacza, że przedsiębiorcy spodziewają się wzrostu przychodów o średnio 1/4 za sprawą rozmów i spotkań na żywo.  W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na bezpośrednie spotkania Accor przygotował nową ofertę dla osób podróżujących służbowo oraz planujących wydarzenia. Do 30 czerwca 2022 roku goście dokonujący rezerwacji na okres do końca sierpnia b.r. będą mogli skorzystać z nowych, elastycznych warunków.

- Po udanym przezwyciężeniu wyzwań, jakie przyniosły ostatnie lata, firmy coraz częściej nawiązują osobiste relacje z klientami i współpracownikami. Badania Accor pokazują, że osoby prowadzące działalność biznesową spodziewają się średnio 23% więcej transakcji i 25% więcej przychodów po rozmowach na żywo. – przyznaje Dana Lewis, VP MICE, Leisure & Luxury M&E Accor.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Osoby korzystające z nowej oferty konferencyjnej poprzez narzędzie Accor ALL Meeting Planner otrzymają dodatkowe korzyści. Przy każdej rezerwacji mogą zbierać punkty, za które zostaną nagrodzeni zniżkami na kolejne wydarzenia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.