Partner portalu
Automatyzacja, bezpieczeństwo, czystość - czego oczekuje klient hotelowy (wideo) Property Forum 2020/ fot. PTWP

Automatyzacja, bezpieczeństwo, czystość - czego oczekuje klient hotelowy (wideo)

Koronawirus nie rozróżnił lokalnej sieci od globalnej marki – jak szybko uda się wrócić na ścieżkę wzrostu? Hotele miejskie - jak odbudować popyt? Hotele w kurortach – czy wakacje pozwalają patrzeć z optymizmem w przyszłość? - o tym rozmawiali paneliści w ramach Property Forum 2020 podczas sesji "Recovery plan – perspektywa właścicieli hoteli".

Autor: www.horecatrends.pl Data: 15 września 2020 08:56

Zobacz pełną relację z panelu "Recovery plan – perspektywa właścicieli hoteli", która odbyła się 14września 2020 r. w ramach Property Forum 2020. 

- Kiedy 13 marca zostały ogłoszone restrykcje na rynku hoteli nastąpiła panika. Część hoteli zachowała zimną krew i spokojnie reagowała na dynamiczne zmiany i próbowała dopasować się do sytuacji. My edukowaliśmy hotelarzy na bieżąco, staraliśmy się interpretować przepisy, informowaliśmy jak postępuje sytuacja i jak należy przygotowywać hotele do normalności, która mam nadzieję, że nastąpi wkrótce. Dzisiaj jest na rynku część hoteli, która nadal nie otworzyła się po odwołania lockdownu. Chcielibyśmy być optymistami jednak sytuacja niektórych hoteli na jesieni może być dramatyczna. W hotelach wypoczynkowych sezon wakacyjny był udany, jednak przed nami wrzesień, październik i listopad i już widzimy po portfelach zamówień, że rezerwacje są na niskim poziomie. Musimy być przygotowani, że sytuacja po sezonie wakacyjnym, będzie ciężka, zwłaszcza, że  klient biznesowy jeszcze nie jest gotowy do powrotu do starych przyzwyczajeń - mówił podczas panelu Ireneusz Węgłowski, prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

Antoni Andruszkiewicz, Travel Industry Manager, Google Polska dodał: - Z naszych badań wynika, że dla podróżujących bardzo ważną kwestią jest dzisiaj, obok bezpieczeństwa i czystości naturalnie, możliwość potencjalnej bezpłatnej rezygnacji z rezerwacji bez dodatkowych obciążeń. Poza tym bardzo istotne są dla podróżujących automatyczne, bezdotykowe rozwiązania – w kontakcie na linii obsługa hotelowa-gość – np. przy zameldowaniu i opuszczaniu hoteli. 

- Goście przyjeżdżają i będą przyjeżdżać do tych hoteli, które oferują wysoką jakość usług. Mamy nadzieję, że w dłuższej perspektywie popyt na usługi hotelowe powróci. Goście hotelowi turystyczni jak i biznesowi chcą już tej normalności. Zdajemy sobie jednak sprawę, że jesień będzie trudna dla hoteli miejskich w tym roku - mówił podczas Property Forum 2020 Tomasz Piórkowski, Regional Director Cracow & Katowice, Vienna House.

Zapraszamy na jubileuszową, 10. edycję Property Forum! Dwa dni debat na żywo i w sieci, wyjątkowi prelegenci, wieczorna Gala i finał konkursów Proptech Festival 2020 i Gala Prime Property Prize 2020, relacje na żywo na Propertynews.pl i w mediach społecznościowych - to wszystko podczas tegorocznej edycji!

Więcej o wydarzeniu: agenda oraz prelegenci na: www.propertyforum.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • hotel

    Goście oczekują pełnej automatyzacji począwszy od procesu rezerwacji biletu, poprzez check in a kończywszy na check out. Nie każdy chce rozmawiać czy czekać w kolejce do recepcji. Automatyzacje po stronie procesowej wprowadzamy od prawie 5 lat technologią G1ANT, która świetnie sprawdza się w przypadku średnich i dużych firm.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.