Bartłomiej Barski wygrał konkurs na prezesa Sopockiej Organizacji Turystycznej i 11 maja oficjalnie rozpoczął pracę na rzecz promocji turystycznej miasta Sopotu.
Bartłomiej Barski od ponad 12 lat zawodowo związany jest z branżą turystyczną. Zna problemy turystów i odwiedzjących, doświadczenie zdobywał na stanowisku specjalisty ds. turystyki w punkcie Informacji Turystycznej w Porcie Lotniczym Gdańsk.
Przez ostatnie 6 lat pełnił funkcję Menedżera Pionu Operacyjnego & Convention Bureau, co wiązało się z reprezentowaniem Miasta Gdańska i Visit Gdansk podczas targów turystyki biznesowej, wydarzeniach b2b, konferencjach branżowych i międzynarodowych organizacjach (ICCA, ECM, Cruise Baltic). Współtworzył takie wydarzenia jak: „Nowe Trendy w Turystyce” czy „Let’s Meet. Event Professionals Forum”. Jednocześnie koordynował kilkunasto-osobowy zespół Informacji Turystycznej i był Project Managerem Karty Turysty.
Teraz Bartłomiej Barski chce wzmocnić sopocką branżę MICE i zbudować wspólną konferencyjną ofertę, która zapewni ruch w branży również poza sezonem. Na przykład poprzez dołączenie SOT do City Destinations Alliance (do niedawna ECM) by wymieniać doświadczenia i czerpać wzorce od innych turystycznych destynacji z całej Europy. Planuje również kontynuować promocję uzdrowiskowego charakteru Sopotu, między innymi włączając organizację w współtworzenie przyszłorocznych obchodów 200-lecia tradycji kuracyjnych miasta.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.