Grupa doradców hotelAG realizuje trzy hotele: na warszawskim Mordorze, w Zakopanem oraz w Kołobrzegu. Szukając kolejnych lokalizacji, nie boi się rynków, na których robi się ciasno. Dlaczego? - Lokalizacja w ścisłym centrum dużego miasta, nawet w Gdańsku czy Warszawie, gdzie powstaje dużo hoteli, zawsze się obroni – zapewnia Rafał Abramczyk, CEO grupy hotelAG.
Dlaczego grupa hotelAG zdecydowała się na wprowadzenie do Polski akurat Four Points?
- Zależało nam na marce, której w Polsce jeszcze nie ma. Jest to brand biznesowy pierwotnie należący do portfela sieci Starwood, a dziś po fuzji, do grupy Marriott. Został stworzony z myślą o niezależnych biznesmenach. Nie są to zorganizowane grupy, raczej goście podróżujący indywidualnie. Naszą misją jest stworzenie im najlepszych warunków do pracy w dowolnym miejscu hotelu, ale też zaoferowanie rozrywki po zamknięciu przez nich komputera. W barze zaproponujemy bogaty wybór lokalnych piw craftowych. Zamierzamy też organizować warsztaty piwowarskie - dodaje Rafał Abramczyk, CEO grupy hotelAG.
Więcej czytaj w serwisie www.propertynews.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.