Partnerzy portalu
Czek za pozyskanie nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy Pracownicy hoteli PHH nagrodzeni w programie Marriott Bonvoy/ fot. mat. pras.

Czek za pozyskanie nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy

Pracownicy Polskiego Holdingu Hotelowego odebrali nagrodę pieniężną za pozyskanie największej liczby nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy. Przedstawiciele recepcji warszawskich hoteli – Courtyard by Marriott Warsaw Airport oraz Renaissance Warsaw Airport Hotel otrzymali symboliczny czek o wartości 53 800 zł.

Autor: propertynews.pl Data: 09 listopada 2021 16:02

– Dzięki efektywnej pracy obu zespołów hoteli PHH cały czas poszerza się elitarne grono członków programu Marriott Bonvoy. Zwłaszcza imponujący jest tutaj wkład hotelu Courtyard by Marriott, dzięki któremu, w sierpniu tego roku, do programu dołączyło aż 1658 nowych członków. Był to najlepszy wynik wśród wszystkich hoteli marki Courtyard na świecie i wśród wszystkich hoteli sieci Marriott w Europie – powiedział Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju sieci na Europę Środkowo-Wschodnią, Marriott International. – Pracownicy hoteli PHH wykazali się niesamowitym zaangażowaniem i wytrwałością  – cechami, które w Marriott International tak bardzo cenimy. Gratuluję Wam fantastycznych wyników, zwłaszcza w tych trudnych, pandemicznych czasach – podkreślił Mitulski.

Programy lojalnościowe sieci hotelowych

– Cieszę się, że pomimo trudnego roku dla całej branży hotelarskiej nasi pracownicy są cały czas nastawieni na sukces. Pracownicy hoteli Polskiego Holdingu Hotelowego są świadomi, jak ważny jest program lojalnościowy międzynarodowych sieci, z którymi współpracujemy. Działamy według zasady „think global, act lokal”. Dzięki temu, zwiększając bazę członków programu lojalnościowego, po pierwsze zyskujemy lojalnych gości w naszych hotelach, a po drugie, co jest dla mnie ważne, obniżamy koszty dystrybucji naszych obiektów. To bardzo istotne, że sieci międzynarodowe aktywnie pracują nad zwiększeniem swojego udziału w rynku w stosunku do OTA. Cieszę się, że sieć Marriott w ten sposób motywuje pracowników i pokazuje, że ta praca jest opłacalna dla wszystkich – zaznaczył Gheorghe Marian Cristescu, Prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Warszawski hotel Courtyard zajął pierwsze miejsce wśród  wszystkich 1273 hoteli marki Courtyard na świecie oraz pierwsze miejsce w Europie wśród wszystkich hoteli sieci Marriott pozyskując najwięcej nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy. W ramach inicjatywy “It All Starts With You” zespół hotelu Courtyard podniósł poprzeczkę innym hotelom, osiągając w sierpniu ponad 165 proc. celu wyznaczonego przez sieć Marriott i tym samym znalazł się w ścisłej czołówce najlepszych hoteli Marriott na świecie.

Z kolei w okresie styczeń-sierpień 2021 r. Renaissance Warsaw Airport Hotel został najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott International na tle 19 innych obiektów działających pod tą marką w państwach położonych w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. W rankingu gości Marriott, hotel wyprzedza między innymi hotele tej marki w Dubaju, Moskwie, czy Tel Avivie. Wśród wskaźników wyróżniających hotel Renaissance goście najwyżej ocenili czystość w hotelu, obsługę oraz gastronomię. 

Marriott Bonvoy - na czym polega?

Marriott Bonvoy to program lojalnościowy sieci Marriott International, funkcjonujący pod tą nazwą od 2018 r. Obejmuje on ponad 30 marek, a co za tym idzie ponad 7000 hoteli na całym świecie. Dołączenie do programu, jak i samo członkostwo nie wiąże się z żadnymi kosztami, a daje podróżującym wiele benefitów. Dodatkowo Marriott Bonvoy daje możliwość zdobywania punktów które uczestnicy mogą wymienić na określone nagrody.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.