Partner portalu
Czy bon turystyczny okazał się wystarczającym wsparciem? Hotel Mercure Kasprow/ fot. materiały prasowe

Czy bon turystyczny okazał się wystarczającym wsparciem?

Tegoroczne wakacje były prawdziwym wyzwaniem dla turystów, a towarzyszące im restrykcje zmieniły sposób podróżowania. Na szczęście byliśmy świadkami szybkiego rozkwitu branży turystycznej, ponieważ zaraz po zniesieniu obostrzeń Polacy wyruszyli podziwiać rodzime destynacje. Czy wyniki obiektów noclegowych okazały się porównywalne do tych z ubiegłego roku, a wsparcie w postaci bonu było wystarczające?

Autor: www.propertynews.pl Data: 22 września 2020 15:40

Sytuacja branży hotelarskiej przez kilka miesięcy stała pod znakiem zapytania. Obiekty noclegowe wstrzymały swoją działalność, a rozwój epidemii oraz towarzyszące niepewnej sytuacji restrykcje sprawiły, że właściciele hoteli stanęli przed prawdziwym wyzwaniem. Wielu z nich nie było pewnych, jak potoczą się dalsze losy obiektów i czy straty związane z kilkumiesięcznym postojem uda się nadrobić. Po zniesieniu obostrzeń związanych z przemieszczaniem się i zezwoleniu na ponowne podróże sytuacja powoli zaczęła się normować, a – ku uciesze osób związanych z branżą turystyczną – Polacy wyruszyli, by podziwiać rodzime destynacje. Byliśmy świadkami ponownego rozkwitu turystyki, a nadmorskie plaże oraz górskie szlaki na nowo przepełniły się podróżującymi.

- Z całą pewnością pod wieloma względami obecne lato jest inne niż poprzednie. Bardzo długo nie otrzymywaliśmy informacji, z jakich atrakcji nasi goście będą mogli korzystać, co bardzo utrudniało naszą pracę oraz system rezerwacji. Sytuacja zmieniała się z każdym miesiącem, jednak finalnie nasi goście dopisali i licznie pojawili się na Podhalu – mówi Sebastian Nocuń, dyrektor Hotelu Mercure Kasprowy.

Podczas tegorocznych wakacji Rząd Polski zaoferował wsparcie w postaci Bonu Turystycznego,  który od sierpnia tego roku jest przyznawany rodzicom na każde z dzieci. Za pomocą bonu zainteresowani mogą zapłacić za usługi hotelarskie, a także imprezy turystyczne w Polsce aż do końca marca 2021 roku. Wśród miejsc, które akceptują Bon Turystyczny, wymienić możemy m.in. znajdujący się nieco na uboczu Hotel Mercure Kasprowy – prawdziwy raj dla rodziców i ich najmłodszych pociech. Obiekt pozwala łączyć radość z wypoczynku w górach oraz nad wodą, a wszystko to dzięki położonemu nieopodal kąpielisku geotermalnemu wraz z licznymi atrakcjami dla dzieci.  Na spragnionych wytchnienia gości czeka tu ponad 1600 m2 relaksu w strefie SPA & Wellness, a niezapomnianych wrażeń dostarczy przejazd widokowym wyciągiem krzesełkowym na szczyt znajdującej się w pobliżu Polany Szymoszkowej. 

- Bon Turystyczny niewątpliwie okazał się wsparciem dla części sektora hotelarskiego. Cieszy nas, że miał wpływ na rozwój turystyki rodzinnej i weekendowej. W Hotelu Mercure Kasprowy, którego głównym beneficjentem są właśnie rodziny z dziećmi, bardzo szybko zauważyliśmy wzmożony ruch – zapewnia Sebastian Nocuń.

Branża turystyczna z nadzieją spogląda w przyszłość, a nadchodzące jesienno-zimowe dni wcale nie oznaczają zastoju w podróżowaniu. Okres powakacyjny cieszy się dużym zainteresowaniem gości indywidualnych, a pogoda wciąż sprzyja wszystkim tym, którzy pragną wypoczynku w towarzystwie wczesnojesiennych promieni słońca. Ograniczona ilość wyjazdów służbowych, które stanowiły główne źródło dochodu wielu obiektów, może zostać zatem zastąpiona przez krótsze, rodzinne wyjazdy weekendowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.