Partnerzy portalu
DoubleTree by Hilton Łódź na nowego dyrektora generalnego fot. materiały prasowe

DoubleTree by Hilton Łódź na nowego dyrektora generalnego

1 marca 2019 r. funkcję dyrektora generalnego DoubleTree by Hilton Łódź objął Dominik Chrapek, który jest związany z hotelem od ponad sześciu lat. Od grudnia 2018 r. jest także wiceprezesem zarządu spółki Film Hotel, która zarządza obiektem.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 11 marca 2019 15:14

Dominik Chrapek do zespołu DoubleTree by Hilton Łódź dołączył na pół roku przed oficjalnym uruchomieniem obiektu, od samego początku organizując pracę działu gastronomii. Od stycznia 2013 r. do końca lutego 2019 r., pełnił funkcję Dyrektora Gastronomii. Na stanowisku Dyrektora Generalnego zastąpił Sławomira Nowaka, który po sześciu latach rozstał się z firmą. Awans Dominika Chrapka w strukturach firmy jest naturalną konsekwencją rozwoju zawodowego, wysokich kompetencji organizacyjnych i menadżerskich, a także zaangażowania i dbałości o każdy detal w funkcjonowaniu obiektu, którymi wykazywał się na przestrzeni lat. 

Dominik Chrapek z branżą hotelarską jest związany od ponad 20 lat. Bezpośrednio przed rozpoczęciem pracy w DoubleTree by Hilton Łódź był związany z Działem Sprzedaży Hoteli Warszawskich „Syrena”. W latach 2010 - 2012 pracował w Grand Hotel Rzeszów zajmując stanowisko Kierownika Gastronomii. W latach 2004 – 2010 piastował kolejne funkcje w hotelu Polonia Palace w Warszawie, dochodząc ostatecznie do stanowiska Zastępcy Kierownika Gastronomii. Pierwsze kroki w hotelarstwie stawiał w sieci Sheraton, a następnie w Accor Hotels, gdzie w latach 2000-2002 zarządzał recepcją w hotelu Ibis Warszawa Centrum.

DoubleTree by Hilton został otwarty w lipcu 2013 roku. To pierwszy hotel tej sieci w Polsce. Na tle innych wyróżnia go połączenie wysokich standardów z filmową historią miejsca, w którym powstał. Obiekt, położony w centrum Łodzi, składa się z 200 pokoi, restauracji Four Colors, Golden Baru oraz strefy Spa & Health Club zlokalizowanej na 10. piętrze z widokiem na panoramę miasta. Hotel oddaje do dyspozycji gości 5000 mkw. powierzchni konferencyjnej i wystawienniczej, w tym 4 zrewitalizowane hale kongresowo-koncertowe oraz 13 sal konferencyjnych. Składa się na nie m.in.: Sala Balowa na 350 osób, Boardroom oraz wyjątkowa sala kinowa ze 160 fotelami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.