Partnerzy portalu
Grupa Dobry Hotel z nowym dyrektorem operacyjnym i technicznym Zespół Dobrego Hotelu zasiliło trzech nowych członków. Funkcję dyrektora operacyjnego dla regionu Południe objęła Agnieszka Bucka. / fot. materiały prasowe

Grupa Dobry Hotel z nowym dyrektorem operacyjnym i technicznym

Zespół Dobrego Hotelu zasiliło trzech nowych członków. Funkcję dyrektora operacyjnego dla regionu Południe objęła Agnieszka Bucka, dyrektorem technicznym został Maciej Barlak, natomiast stanowisko managera controllingu i zakupów pełni obecnie Kamil Borowiak.

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 04 października 2021 13:14

Agnieszka Bucka z branżą hotelową związana jest od 20 lat. Przed rozpoczęciem kariery zawodowej ukończyła Akademię Wychowania Fizycznego w Krakowie na kierunku Turystyka, a po szkoleniu sieciowym we Francji otwierała Hotel Campanile w Krakowie, gdzie pełniła funkcję dyrektora. Następnie, przez 15 lat pracowała w sieci Qubus Hotel, początkowo jako dyrektor hotelu w Katowicach i w Krakowie, a następnie jako regionalny dyrektor operacyjny. W Dobrym Hotelu Agnieszka Bucka objęła stanowisko dyrektora operacyjnego dla regionu Południe i odpowiadać będzie za hotele grupy zlokalizowane w Krakowie, Wrocławiu i Zakopanem.

Maciej Barlak nowym dyrektorem technicznym w grupie Dobry Hotel 

Maciej Barlak dotychczas pełnił on m.in. funkcję specjalisty ds. inwestycji, a w skład w jego obowiązków wchodziły: kontraktacja podwykonawców, koordynacja sprzedaży mieszkań i koordynacja budów. Ponadto, obejmował on także stanowisko kierownika projektu w kompleksie Olivia Business Centre, gdzie zajmował się koordynacją realizacji budynków biurowych, prowadzeniem ofertowania i kontraktacją podwykonawców. Maciej Barlak jest także absolwentem Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Ukończył  również podyplomowe studia Menadżerów Zakupów na SGH.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Kamil Borowiak dyrektorem działu analiz kosztów i zaopatrzenia

Kamil Borowiak posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w branży gastronomicznej. Podczas dotychczasowej kariery obejmował stanowisko kierownika restauracji w Compass Group, dyrektora gastronomii w poznańskiej firmie KF Catering oraz managera regionalnego Ever Group. Do obowiązków Kamila Borowiaka należało m.in. zarządzanie 18 powierzonymi mu restauracjami oraz zapewnienie im funkcjonowania zgodnie ze standardami i procedurami operacyjnymi, przy jednoczesnym utrzymaniu optymalnych kosztów działalności.

Grupa Dobry Hotel zarządza ogólnopolską siecią hoteli i obiektów wypoczynkowych, udostępniając tym samym pobyt w najczęściej odwiedzanych przez turystów obszarach w całym kraju. W skład obiektów zarządzanych przez Dobry Hotel wchodzą: Hotel Arkon Park w Gdańsku, Hotel Różany Gaj oraz Longstay Premium Apartments w Gdyni, sopockie Villa Sedan i Hotel Aqua Sopot, Hotel Dom Zdrojowy w Jastarni, Hotel Mikołajki w Mikołajkach, Hotel Altus Poznań Old Town w Poznaniu, krakowskie Hotel Unicus Kraków Old Town, H15 Palace Hotel i pięciogwiazdkowy Hotel Unicus Palace, hotele Aquarion i Tatrzańska Ostoja w Zakopanem oraz warszawskie hotele Moxy Warsaw Praga i H15 Boutique Hotel.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.