Partnerzy portalu
Hilton definiuje standardy w czasach pandemii Hilton na nowo definiuje standardy w czasach pandemii/ fot. materiały prasowe

Hilton definiuje standardy w czasach pandemii

Hilton ogłosił szczegóły nowego programu, którego zadaniem będzie określenie nowych standardów czystości i dezynfekcji w hotelach sieci na całym świecie.

Autor: www.propertydesign.pl Data: 06 maja 2020 10:33

Program, który w Ameryce Północnej będzie nazywał się „Hilton CleanStay with Lysol Protection”, przyjmie kształt rygorystycznego systemu stworzonego z wykorzystaniem sprawdzonej wiedzy i naukowego podejścia firmy RB do praktyk w obszarze czystości oraz oferty produktowej. Eksperci z zespołu ds. kontroli i zapobiegania infekcjom Mayo Clinic będą natomiast służyć poradą i pomocą w kwestii ulepszania procedur sprzątania i dezynfekcji w hotelach marki Hilton.

Celem uruchomienia programu Hilton CleanStay jest zapewnienie gości o tym, że podczas pobytu w każdym z 6100 obiektów działających pod 18 markami mogą czuć się bezpiecznie. Inicjatywa zapewni jeszcze większe skoncentrowanie na zachowaniu czystości, które będzie widoczne dla gości hotelowych zarówno w pokojach, jak i restauracjach, salach do fitnessu oraz innych częściach wspólnych hoteli.

Hilton CleanStay opracowano po to, aby wyjść naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów w czasach pandemii COVID-19. Badania pokazują, że konsumenci zwracają dziś baczniejszą uwagę na higienę podczas swoich podróży. Dlatego też zaufanie względem przyjętych standardów czystości będzie kluczowe w procesie ich powrotu do regularnego podróżowania.

- Bezpieczeństwo naszych gości oraz członków naszego zespołu zawsze było dla nas priorytetem”, powiedział Christopher J. Nassetta, prezes i CEO Hilton. Hilton CleanStay bazuje na najlepszych praktykach i procedurach postępowania, jakie opracowywaliśmy przez ostatnie kilka miesięcy. Pozwoli on naszym gościom na komfortowy odpoczynek i korzystanie ze wszystkich wyjątkowych punktów naszej oferty, jednocześnie chroniąc tych członków naszego zespołu, którzy znajdują się na pierwszej linii kontaktu z gośćmi - dodaje.

Z pomocą ekspertów medycznych i technicznych Mayo Clinic, Hilton usprawnia dotychczas obowiązujące procedury zawierające zasady dotyczące sprzątania w celu zapożyczenia najlepszych szpitalnych praktyk higienicznych i wdrożenia ich w obszarze pokoi hotelowych. Eksperci medyczni z zespołu Mayo Clinic ds. COVID-19 udzielą również porad związanych z najnowszymi technologiami oraz metodami działania, wspomogą proces tworzenia szkoleń, jak również stworzą rygorystyczny program zapewnienia jakości.

W czasie, gdy wszystkie szczegóły dotyczące programu są jeszcze opracowywane i czekają na rychłe ogłoszenie, standardy higieny obowiązujące w hotelach należących do Hiltona obejmują np. rezygnację z artykułów papierniczych - zaprzestanie korzystania z długopisu, papieru, menu i zastąpienie ich sprzętem elektronicznym lub udostępnianie ich na życzenie; skoncentrowanie na salach do fitnessu - polepszone procedury dezynfekcji, może zamykanie sali kilka razy dziennie w celu przeprowadzenia dezynfekcji oraz ograniczanie liczby gości korzystających z sali w tym samym czasie.; sprzątanie i jeszcze raz sprzątanie – zwiększenie częstotliwości sprzątania części wspólnych; dostępność chusteczek do dezynfekcji czy bezkontaktowe zameldowanie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.