Partnerzy portalu
Hilton sprawdził, jakie podejście do pracy w hotelu mają Millenialsi i Pokolenie Z Co drugi Millenials i przedstawiciel Pokolenia Z rozważał karierę w branży hotelarskiej w ciągu ostatnich 12 miesięcy. / fot. materiały prasowe

Hilton sprawdził, jakie podejście do pracy w hotelu mają Millenialsi i Pokolenie Z

Autor: oprac. JS Data: 01 czerwca 2022 15:24

Według najnowszego badania przygotowanego na zlecenie marki Hilton prawie co drugi Millenials i przedstawiciel Pokolenia Z rozważał karierę w branży hotelarskiej w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Z sondażu wynika, że wymarzona praca powinna oferować możliwość poznawania nowych osób, testowania się w różnych rolach oraz gwarantować balans między życiem zawodowym a prywatnym. Dodatkowo, aż 69% ankietowanych pomiędzy 18 i 41 rokiem życia potwierdziło znaczenie polityki firmy w kwestiach społecznych i środowiskowych, przy wyborze nowego miejsca pracy.

Co jest ważne dla Millenialsów i Pokolenia Z w miejscu pracy?

Badanie wykazało, że rozwijanie inkluzywności i różnorodności w miejscu pracy jest znaczące dla 69% Millenialnów i przedstawicieli Pokolenia Z. Respondenci sądzą, że w realiach post-pandemicznych relacje międzyludzkie są ważniejsze niż kiedykolwiek – aż 79% uważa pozytywne interakcje społeczne w miejscu pracy za kluczowe. 65% przebadanych osób przyznało, że zmieniło lub rozważało zmianę pracy w ciągu ostatniego roku, w tym wiele z nich z powodów związanych z obawami o zdrowie psychiczne lub dobre samopoczucie (18%). Co więcej, kobiety dwa razy częściej brały pod uwagę rezygnację z pracy przez brak wsparcia pracodawcy w kwestiach dotyczących zdrowia psychicznego.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Dodatkowe czynniki grające znaczącą rolę w poszukiwaniu idealnego stanowiska obejmowały: możliwości rozwoju kariery (86%), elastyczne warunki pracy (81%) oraz nagradzanie przez pracodawcę dobrych wyników pracownika (80%). Co więcej, aż 82% badanych uważa, że pracodawcy powinni zwracać szczególną uwagę na politykę firmy w kwestiach społecznych. Zebrane dane wykazały również, że osoby w wieku 18 - 41 lat przywiązują wagę do możliwości budowania swojej kariery w jednej organizacji (83%) zamiast rozwijania jej poprzez częste zmiany miejsca pracy (11%), z nieznacznym procentem niezdecydowanych.

Millenialsi i Pokolenia Z zainteresowani pracą w hotelach

Warto zauważyć, że prawie co drugi Millenials i przedstawiciel Pokolenia Z rozważał karierę w branży hotelarskiej w ciągu ostatnich 12 miesięcy, w szczególności ze względu na możliwość pracy z osobami z różnych środowisk (33%), szansę na zdobycie nowych umiejętności (27%), częste podróże (26%) i różnorodność pracy (25%).

Hilton posiada hotele w ponad 122 krajach i terytoriach na całym świecie. W Polsce znajduje się 26 hoteli marki Hilton, w tym Hilton Warsaw City, DoubleTree by Hilton Wrocław i Hampton by Hilton Gdańsk Airport z planami otwarcia ponad 15 dodatkowych hoteli w najbliższych latach, w tym Hotel Saski Kraków – Curio Collection by Hilton.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz