Partnerzy portalu
Hotel Grano - nowy obiekt na mapie Trójmiasta 14 maja nastąpiło otwarcie nowego obiektu na turystycznej mapie Trójmiasta; fot. materiały prasowe

Hotel Grano - nowy obiekt na mapie Trójmiasta

14 maja nastąpiło otwarcie nowego obiektu na turystycznej mapie Trójmiasta. Czterogwiazdkowy Hotel Grano znajduje się na gdańskiej Wyspie Spichrzów, tuż obok Starego Miasta i jego licznych atrakcji. To trzeci obiekt sieci Grano Hotels, w którym oprócz komfortowego noclegu powstała moc udogodnień m.in. centrum biznesowe, prestiżowa strefa SPA&Wellness oraz autorska restauracja „Młyn”.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 14 maja 2020 12:07

Hotel Grano mieści się przy ul. Pszennej 3, w atrakcyjnej, turystycznej części Gdańska - na Wyspie Spichrzów. Niezwykle urokliwa, położona między dwoma rzekami miejska enklawa sąsiaduje ze Starym Miastem. Zaledwie krótki spacer dzieli gości korzystających z pobytu w obiekcie od wielu ważnych gdańskich zabytków i atrakcji – m.in. Bazyliki Mariackiej czy Fontanny Neptuna.

Hotel Grano oferuje 136 komfortowych pokoi, w tym luksusowe apartamenty oraz pokoje typu “junior suite” czy “studio deluxe”, które zapewniają wypoczynek na najwyższym poziomie. Jednostki pokojowe są wyposażone w nowoczesne rozwiązania high-end m.in. indywidualnie sterowaną klimatyzację czy telewizory Smart TV z systemem iLumio oraz możliwością korzystania z platformy Netflix. Goście mogą dostać się do pokojów zarówno za pomocą tradycyjnej karty, jak i specjalnej aplikacji wyposażonej w wirtualny klucz. Prawdziwą dumą kompleksu jest strefa SPA&Wellness obejmująca basen, siłownię oraz gabinety zabiegowe. Istotnym udogodnieniem jest także autorska restauracja „Młyn” serwująca dania kuchni polskiej w nowej, zaskakującej odsłonie. Lokal może pomieścić do 120 gości. W wysokim sezonie będzie wzbogacony o letni ogródek ze stolikami.

Architektura kompleksu to hołd złożony Wyspie Spichrzów, której historia jest związana ze znajdującymi się w jej obrębie wieki temu spichlerzami. Dawne budowle magazynujące zboże posiadały charakterystyczny kształt i strzeliste dachy, co zostało odwzorowane w bryle hotelu. Autorem projektu architektonicznego jest uznana pracowania KD Kozikowski Design. Wyróżnikiem Hotelu Grano jest także unikatowy design wnętrz, którego motywami przewodnimi są kwiaty i wino autorstwa renomowanego studia Ideograf – Paulina Czurak. Deweloperem odpowiedzialnym za realizację inwestycji jest Dekpol Deweloper.

Osoby, które zdecydują się na pobyt w hotelu podczas nadchodzącego weekendu będą mogły liczyć na dodatkowe udogodnienia – parking gratis, butelkę wina w pokoju oraz darmowe podniesienie standardu pokoju.

Z dumą otwieramy kolejny obiekt sieci Grano Hotels i wierzymy, że w znaczny sposób wzbogaci on trójmiejską bazę noclegową. Hotel Grano to idealny wybór dla osób, które cenią ponadprzeciętny komfort, prestiżowe udogodnienia, a zarazem poszukują noclegu w atrakcyjnej lokalizacji blisko najważniejszych atrakcji Gdańska. Otwarcie hotelu, ze względu na obecną sytuację związaną z pandemią koronawirusa, nie mogło się odbyć w sposób huczny, ale nie umniejsza to naszemu entuzjazmowi. Jesteśmy w pełni gotowi do przyjęcia gości, także pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa sanitarnego, a nasi goście w tym nietypowym okresie mogą liczyć na 100% naszej uwagi oraz chęci pomocy w odpowiedzi na wszelkie indywidualne prośby - mówi Arkadiusz Skobrosz, dyrektor generalny sieci Grano Hotels.

Obiekt wdrożył system kompleksowych rozwiązań sanitarnych. Wszelkie przestrzenie ogólnodostępne, w tym recepcja, są systematycznie dezynfekowane, a pracownicy mają obowiązek noszenia maseczek ochronnych bądź przyłbic oraz rękawiczek jednorazowych. Każdego dnia są także poddawani pomiarom temperatury (z takiej możliwości mogą także korzystać goście). W celu uniknięcia zgromadzeń podczas check-in wprowadzono limit w kolejce do 6 osób, które muszą zachować odstęp 2 m od siebie. Z wielką dbałością o każdy detal dezynfekowane są pokoje hotelowe. Rutynowe sprzątanie odbywa się jedynie na indywidualną prośbę lokatora oraz podczas jego nieobecności. Goście są meldowani w co drugim pokoju. Wszystko po to, aby zapewnić maksimum bezpieczeństwa oraz komfort. Zarówno w przestrzeniach ogólnodostępnych, jak i w pokojach można skorzystać z płynów do dezynfekcji. Od 18 maja, w wyniku znoszenia przez rząd kolejnych obostrzeń, będzie można zjeść posiłek w hotelowej restauracji. Praca lokalu będzie odbywała się zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego – personel restauracji będzie obowiązkowo nosił rękawiczki jednorazowe (kelnerzy i kasjerzy także maseczki ochronne bądź przyłbice) oraz dezynfekował ręce, stoliki i powierzchnie wspólne. Goście będą ulokowani w taki sposób, aby pomiędzy nimi była zachowana bezpieczna odległość. Szczegółowe materiały informacyjne związane z regulacjami sanitarnymi można znaleźć na terenie hotelu, w tym również w pokojach.

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.