Partnerzy portalu
Hotel Kuby Wesołowskiego pod parasolem Mercure Od lewej: aktor Jakub Wesołowski, Sylwia Maśluk VP talent & culture Eastern Europe Accor, Sebastian Jóźwiak prezes zarządu Polish Business Promotion/ fot. mat.pras.

Hotel Kuby Wesołowskiego pod parasolem Mercure

Autor: www.propertynews.pl Data: 16 października 2020 10:13

Grupa Accor podpisała umowę franczyzy z właścicielem Hotelu Brant Warszawa Wiązowna. Dzięki porozumieniu podwarszawski obiekt, od grudnia 2020 r. będzie funkcjonował pod marką Mercure.

- Warszawa jest ważnym punktem na mapie hoteli Accor, dlatego rozwijanie oferty obiektów naszych marek w mieście i okolicy jest istotnym elementem umacniania pozycji na krajowym rynku. Tym bardziej cieszymy się, gdy do portfolio marek Accor dołączają prestiżowe obiekty, takie jak Hotel Brant. Wierzymy, że rozpoznawalność i uznana jakość marki Mercure w połączeniu z działalnością Polish Business Promotion zapewni gościom odwiedzającym stolicę wypoczynek i relaks, jakiego szukają. Hotel ma również bardzo dobrą ofertę gastronomiczną oraz duże przestrzenie konferencyjno-bankietowe - mówi Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Accor.

Otwarty w 2013 roku kompleks Brant Hotel & Restaurant oferuje gościom 60 przestronnych,  pokoi. Lokalizacja obiektu stanowi alternatywę dla wszystkich poszukujących chwili wytchnienia od tempa dużego miasta.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

- Bieżący rok dla całej branży jest bardzo wymagający, dlatego mając na uwadze dynamicznie zmieniający się rynek hotelowy w Polsce, postanowiliśmy przeprowadzić szereg zmian i udoskonaleń naszego obiektu. Jednym z naszych celów biznesowych było podpisanie umowy franczyzowej z uznaną na świecie siecią hotelarską, dlatego zdecydowaliśmy się przyłączyć do rodziny hoteli Accor. Uważamy, że dzięki doświadczeniu i wiedzy Accor, będziemy w stanie jeszcze bardziej podnieść standardy naszych usług. Osiem lat doświadczenia w prowadzeniu hotelu w połączeniu z jakością hoteli Mercure pozwala nam z optymizmem patrzeć na rok 2021 - mówi Sebastian Jóźwiak, prezes zarządu Polish Business Promotion.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz