Partnerzy portalu
Hotelarstwo jest branżą, która rozwija się bardzo szybko fot. shutterstock

Hotelarstwo jest branżą, która rozwija się bardzo szybko

- Doświadczenie pokazało, że hotelarstwo jest branżą, która rozwija się bardzo szybko. Zmienia się wszystko, ale jedno pozostaje niezmienne – opieka nad gościem, nad której najwyższym poziomem pracujemy wszyscy - mówi Agnieszka Kalinowska, Brand PR, Events & Sponsoring Manager, Grupa Orbis i Accor Europa Wschodnia.

Autor: propertynews.pl Data: 12 kwietnia 2019 15:35

Podróżujemy, doświadczamy obsługi za granicą, poznajemy nowe standardy i chcemy ich później wszędzie?

Hotele grupy Accor przyzwyczają swoich gości do standardów i do marek. Jedziesz do Mercure w Chinach, wiesz, że będą podobne standardy jak w Polsce. Jesteś w hotelu ibis, znasz tamtejsze koncepty gastronomiczne. Dbamy o to, żeby DNA konkretnych marek hoteli było odczuwalne przez naszych gości, niezależnie od szerokości geograficznej.

Jakie tendencje kształtują branżę hotelarską?

Myślę, że obecnie mamy powrót do wartości gościa i skupienia się na nim. W grupie Accor z powodzeniem wdrożyliśmy program ACDC, w ramach którego z dużą uwagą poznajemy swoich gości. Jeśli Pani Gosia odwiedza nas po raz kolejny, to my już wiemy np., że lubi truskawki, więc następnym razem będą one na nią czekać w pokoju. Jeśli Pan Tomek podróżuje zawsze z synkiem, to w swoim pokoju zastanie pluszowego misia. Dla mnie to jest wspaniałe rozwiązanie. Nasze hotele czynią „cuda”, żeby umilić czas gościom. Są oczywiście klienci, którzy chcą pozostać anonimowi, jednak większość jest zachwycona spersonalizowanymi gestami ze strony hoteli, bo one pokazują, kto jest dla nas najważniejszy.

Pamiętam sytuację, którą opowiedział mi dyrektor hotelu ibis w Gdańsku, o tym, jak napisał do nich pewien pan, który bardzo chciał mieć pokój z widokiem na morze i plażę. Ten hotel stoi natomiast w sercu miasta i nie posiada takich pokoi. Co zatem zrobili jego pracownicy? Na oknie namalowali mu ten widok. Personalizacja oferty to obecnie oczko w głowie pracowników naszych hoteli. Natomiast jeśli chodzi o eventy – to tutaj również kluczowy jest kontakt z człowiekiem i dopasowanie się do jego potrzeb. Kiedy gość dostaje zaproszenie na event, który ma się odbyć w jednym z hoteli, to już od momentu jego otwarcia zaczyna być emocjonalnie zaangażowany. Myśli, w co się ubierze, czym pojedzie, gdzie zaparkuje, kto jeszcze został zaproszony. Dlatego ważny jest każdy detal – w tym także technologia – efekty świetlne i multimedialne, które z roku na rok stają się coraz bardziej zaawansowane.

Więcej czytaj na propertynews.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.