Hotele Campanile z akcją dla dzieci



www.propertynews.pl - 27 sierpnia 2019 11:39


Grupa Louvre Hotels, która doskonale wie, jak ważne są dzieci, swoją kolejną akcję CSR skierowała właśnie do najmłodszych oraz ich opiekunów. Wiemy już, że akcja Kids Our Future, początkowo zaplanowana na jeden miesiąc sierpień, już cieszy się dużym zainteresowaniem przedszkoli i pozytywnym odbiorem najmłodszych uczestników.

Hotele Campanile, należące do Louvre Hotels Group, są przygotowane na przyjazd dzieci i oferują im doznanie wyjątkowych chwil podczas pobytu. Dzięki udogodnieniom, takim jak łóżeczka, windy, lokalizacje w centrum miast czy dedykowane dzieciom menu w restauracjach, rodziny odwiedzające hotele Campanile w największych polskich miastach, mogą czuć się komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. 

Według danych z ostatnich lat, opublikowanych przez jeden z większych serwisów turystycznych – Travelist, wyjazdy rodzinne stanowią około 43 proc. ogólnej liczby rezerwacji. Szacuje się, że wartość będzie rosła z każdym rokiem. Grupa Louvre Hotels wyszła naprzeciw tym potrzebom i przystosowała swoje hotele do wizyt najmłodszych gości. Dodatkowo jako firma czująca społeczną odpowiedzialność biznesu, podjęła się organizacji akcji, która ma na celu zwrócenie uwagi dzieci, placówek oraz opiekunów na wzrost świadomości ekologicznej.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Akcja Kids Our Future dedykowana została dzieciom w wieku przedszkolnym. Wybrane przedszkola zostały zaproszone do odwiedzenia hoteli Campanile w całej Polsce. Wizyta rozpoczyna się od przywitania dzieci przez pracownika hotelu, który w tym dniu pełni rolę przewodnika wycieczki. Dzieciom hotel znany jest z punktu widzenia gościa, a tym razem mają możliwość dowiedzieć się więcej o panujących w nim zasadach. Wycieczka rozpoczyna się w hotelowym lobby, gdzie najmłodsi poznają podstawowe informacje o miejscu, w którym się znajdują. W recepcji dzieci dowiadują się o znaczeniu hasła check in, check out oraz doby hotelowej. Kolejnym etapem jest zwiedzanie poszczególnych pięter hotelu, wyjaśnienie zasad pracy room service oraz housekeeping’u. Dzieci wchodzą do pokoju, który aranżowany jest jako nieposprzątany, a następnie wchodzą już do posprzątanego pokoju. Dzięki temu mogą na własne oczy zobaczyć różnicę.

Więcej na propertynews.pl.