Partnerzy portalu
Hotele Campanile z akcją dla dzieci fot. materiały prasowe

Hotele Campanile z akcją dla dzieci

Grupa Louvre Hotels, która doskonale wie, jak ważne są dzieci, swoją kolejną akcję CSR skierowała właśnie do najmłodszych oraz ich opiekunów. Wiemy już, że akcja Kids Our Future, początkowo zaplanowana na jeden miesiąc sierpień, już cieszy się dużym zainteresowaniem przedszkoli i pozytywnym odbiorem najmłodszych uczestników.

Autor: www.propertynews.pl Data: 27 sierpnia 2019 11:39

Hotele Campanile, należące do Louvre Hotels Group, są przygotowane na przyjazd dzieci i oferują im doznanie wyjątkowych chwil podczas pobytu. Dzięki udogodnieniom, takim jak łóżeczka, windy, lokalizacje w centrum miast czy dedykowane dzieciom menu w restauracjach, rodziny odwiedzające hotele Campanile w największych polskich miastach, mogą czuć się komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. 

Według danych z ostatnich lat, opublikowanych przez jeden z większych serwisów turystycznych – Travelist, wyjazdy rodzinne stanowią około 43 proc. ogólnej liczby rezerwacji. Szacuje się, że wartość będzie rosła z każdym rokiem. Grupa Louvre Hotels wyszła naprzeciw tym potrzebom i przystosowała swoje hotele do wizyt najmłodszych gości. Dodatkowo jako firma czująca społeczną odpowiedzialność biznesu, podjęła się organizacji akcji, która ma na celu zwrócenie uwagi dzieci, placówek oraz opiekunów na wzrost świadomości ekologicznej.

Akcja Kids Our Future dedykowana została dzieciom w wieku przedszkolnym. Wybrane przedszkola zostały zaproszone do odwiedzenia hoteli Campanile w całej Polsce. Wizyta rozpoczyna się od przywitania dzieci przez pracownika hotelu, który w tym dniu pełni rolę przewodnika wycieczki. Dzieciom hotel znany jest z punktu widzenia gościa, a tym razem mają możliwość dowiedzieć się więcej o panujących w nim zasadach. Wycieczka rozpoczyna się w hotelowym lobby, gdzie najmłodsi poznają podstawowe informacje o miejscu, w którym się znajdują. W recepcji dzieci dowiadują się o znaczeniu hasła check in, check out oraz doby hotelowej. Kolejnym etapem jest zwiedzanie poszczególnych pięter hotelu, wyjaśnienie zasad pracy room service oraz housekeeping’u. Dzieci wchodzą do pokoju, który aranżowany jest jako nieposprzątany, a następnie wchodzą już do posprzątanego pokoju. Dzięki temu mogą na własne oczy zobaczyć różnicę.

Więcej na propertynews.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.