IHG ma już 6 tys. hoteli i planuje kolejne



Propertynews - 13 czerwca 2022 14:47


IHG Hotels & Resorts świętuje 6 tys. otwartych hoteli, inaugurując „Klub 6000”. Portfel marki liczy 17 brandów.

IHG chce powiększyć portfolio

W ciągu ostatnich pięciu lat IHG nabyło lub wprowadziło na rynek sześć marek.
Nowe brandy to: Luxury & Lifestyle Six Senses, Regent i Vignette Collection, Premium Brand, Voco Hotels, Essentials Brand, Avid Hotels oraz Suites Brand i Atwell Suites.

Obecnie IHG chce powiększyć swoje portfolio o kolejne 30 proc.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Każdy otwierany przez nas obiekt jest powodem do świętowania, ponieważ oferujemy gościom niezrównane wrażenia w niesamowitych lokalizacjach i dajemy właścicielom jeszcze więcej powodów do współpracy z nami. Nasze nowe partnerstwa zaoferują członkom IHG One Rewards niezapomniane chwile, ponieważ podróże będą nadal powracać. Mając w planach ponad 1,8 tys. hoteli, nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału rozwoju IHG i świętowania wielu kolejnych kamieni milowych

Keith Barr, dyrektor generalny IHG Hotels & Resorts

Więcej na propertynews.pl