Grupa hotelowa Accor awansowała Joannę Olszewską na stanowisko Business Development Managera. Jej rolą będzie podtrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi partnerami grupy w Polsce.
Joanna Olszewska na swoim koncie posiada ponad 12 lat doświadczenia w hotelarstwie. Przygodę z branżą rozpoczęła od stanowiska recepcjonistki w hotelu Novotel Szczecin Centrum. Następnie, już w Warszawie, pełniła stanowiska w działe rezerwacji jak również w kolejnych latach w dziale konferencji i bankietów. Dzięki nowym wyzwaniom zdobyła dodatkowe umiejętności, które umożliwiły jej dalszy rozwój. Kolejnym etapem w karierze Joanny znalazł się czterogwiazdkowy Hilton Warsaw City, gdzie pracowała jako Group, Convention & Events Sales Executive. Po dwóch latach wróciła o sieci Accor, gdzie została Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży, a następnie zasiliła szeregi Zespołu Sprzedaży Centralnej jako Kierownik ds. Klientów Kluczowych.
Joanna Olszewska na stanowisku Business Development Managera w B2B Acquisition Team będzie odpowiadać za kontakty i relację z klientami korporacyjnymi oraz biznesowymi Accor z całej Polski
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.