Grupa Hard Rock International nawiązała współpracę z Lionsgate, studiem filmowym i telewizyjnym stojącym za legendarną serią thrillerów John Wick.
- Marka Hard Rock cieszy się z możliwości współpracy z Lionsgate przy oczekiwanej premierze filmu, ponieważ nieustannie staramy się podnosić poziom oferty rozrywkowej, która jest podstawą filozofii naszej marki - mówi Keith Sheldon, prezes Hard Rock Entertainment dla Hard Rock International.
- Biorąc pod uwagę interakcję między widzami, z niecierpliwością wyczekujemy na możliwość zorganizowania w naszych obiektach imprez o charakterze rozrywkowym, serwowania limitowanego menu i produktów oraz przeżyć, których nie można kupić za pieniądze, z korzyścią zarówno dla fanów Johna Wicka, jak i gości Hard Rock - dodał Keith Sheldon.
Hard Rock stwarza jednemu szczęśliwemu fanowi w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii lub Meksyku szansę na ubranie się jak sam John Wick dzięki garniturom szytym na miarę przez nagradzanego kostiumologa filmu Paco Delgado. Zwycięzca będzie mógł skorzystać z ekskluzywnego pobytu i atrakcji w legendarnym apartamencie Rock Star w Hard Rock Hotel w Nowym Jorku.
Od 15 marca do 30 kwietnia wybrane obiekty Hard Rock we wszystkich segmentach kawiarni i hoteli pozwolą fanom posmakować luksusu hotelu Continental dzięki ekskluzywnym propozycjom gastronomicznym nawiązującym do tematyki podróży, koktajli i kuchni z filmu „John Wick”. Oferta ta będzie dostępna we wszystkich lokalach Hard Rock Cafe w Ameryce Północnej i wybranych Hard Rock Cafe w Europie.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.