Partnerzy portalu
Kuchenne rewolucje i Masterchef Junior najdroższe w ofercie reklamowej TVN fot. materiały prasowe

Kuchenne rewolucje i Masterchef Junior najdroższe w ofercie reklamowej TVN

Autor: Wirtualnemedia Data: 20 marca 2019 09:32

W cenniku reklamowym TVN na kwiecień br. najdrożej wyceniono reklamy, które są emitowane w blokach przy czwartkowych „Kuchennych Rewolucjach” oraz niedzielnym show „Masterchef Junior” - informują Wirtualnemedia.

73,1 tys. zł kosztuje 30-sek. spot przy „Kuchennych Rewolucjach” (cena netto, bez rabatów). Tylko 2,1 tys. zł mniej trzeba natomiast zapłacić za reklamę przy niedzielnym „Masterchef Junior”.

Według danych Nielsen Audience Measurement w lutym br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 597 106 widzów (11 proc. mniej niż rok wcześniej), a udział stacji w rynku oglądalności - 8,59 proc.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Więcej na wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz